Vitser og morsomheter Du har to kyr

G

Gjestemedlem

Gjest
Jeg liker i grunnen osloværeing. Det klinger bedre enn de fleste alternativer, selv om kanskje etymologien er noe på tynn is. Oslobu kan jo være et alternativ. Oslofolk funker bare i flertall. Han er av oslofolk hører bare ut som en undergruppe av tiggerne.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
Verdensborger avd. Oslo er det som funker! Jeg er selv 100% Osloborger. født og oppvokst her og det er forferdelig å se hvordan det hele nå har raknet og blitt utvannet med folk fra de merkeligste steder eks. Skreia, St. Thomas, Kyoto, Verdal og det som verre er..:rolleyes:

Og dersom vi har to kuer så går de rett på grillen! Skinnene garves behørig og legges på gulvet ved siden av design-stolene. Horna settes til side for senere å kunne ha de i siden til noen. Helst fra distriktene.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg liker osloværing, muligens fordi min mor er innflytter og halve slekta fiskere. Når jeg blir stor vil jeg bli osloværeier.

Jeg har forresten en kollega som driver med økologisk Angus. Jeg har også et nattlag som er enig med meg i at noe av dette skal på grillen i løpet av sommeren.

Sist redigert av en moderator:
N

nb

Gjest
Uansett hvor du kommer fra i Norge tar det ca to ukers medlemsskap i supporterklubben til Vålerenga før du står på Ullevåll og roper "bønder" av fuill hals til spillere som kommer fra samme sted som deg selv.

En tidligere kollega av meg mente for øvrig at Vålerenga - Stabæk ikke var byderby da det var kyr i mellom de to hjemmebanene.

Topp Bunn