Drivreim/«strikk» til CD spillere?

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Antall liker
2.371
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Hei!

Noen som kan anbefale et sted (helst fysisk i Oslo området) som selger dette pr. modell eller i sett med flere størrelser?
*Ser det er flere nettbutikker

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Antall liker
2.371
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
ingen:?

Har midlertidig fixet ved å legge strikken dobbelt (Ja den var så slakk, og selv da ble det ikke for stramt)
Virker nå som den skal, men vært fint å fått den helt 100. Det er en liten Denon spiller jeg kom over på lokalt marked i helgen, et sett som var så pent at jeg bare måtte ta det med. Og alt virker som det skal ellers

02314EC8-A9AA-4B44-98C6-6FF08A54DD79.jpeg

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Antall liker
2.371
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Hei og takk for advarsel, men er ikke stort sett ALLE slike reimer fra Kina da? Jeg tenkte at det kanskje var like greit å kjøpe en slik pakke, om ingen har noen tips til noen som selger her til lands.
Første gang jeg prøver meg på et strikk skift, overraskende lett, skulle gjort det selv på tidligere spillere fra NAD og Denon som HiFi Klubben ikke tok service på og som etterhvert endte på dynga under flytting. Var jo også på grunn av strikken ikke var sterk nok lenger til å lukke skikkelig innvendig at ikke CD ble lest. Hjelper jo ikke å trykke hardt på skuffen utvendig bare. Tips fra en som har lært noe nytt i helgen :)

Topp Bunn