Politikk, religion og samfunn Drømmekvinnen (?)

Status
Stengt for ytterligere svar.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
Så gikk det som det måtte gå - en eller annen mediakyndig har gjort sin research, og skapt det ultimate "valgflesket"
- beregnet på mannen i gata selvsagt! Og sikkert en og annen "lipstick lesbian" også.

Her finner du alt; en gapende innbydende munn, størrelsesindikator :)cool:), kurver & former & rødt saftig nebb,
anstendige hæler, frekk rød Bengalac på fingre & tær, og en kjole med det mest kvinnelige av alle symboler,
knallrød leppestift - det viktigste av alle sokketrutverktøy.

Fremskrittspartiet tar skrittet frem! Snakk om girlpower!

gurlpower.png

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
Sumo-Siv!!! Bryter med alle fordommer.

Paulsen

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.06.2003
Antall liker
315
Syns dama er ganske fin jeg :)

POB

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.09.2003
Antall liker
3.270
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
32
Fan ta.
Lure folk inn for å kikke med lokkende overskrifter........
Også var det bare Siw.

Skamme seg Sluket!

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.239
Torget vurderinger
4
Drit i føyska Siv,
- hvem er den blonde, langbente, myndige livvakten som loset Erna gjennom pressehavet på vei til Stortinget i natt ?

(Hun til venstre, ikke slipset til høyre !)

978x.jpg

V

vredensgnag

Gjest
Jeg må med forbløffelse melde at jeg i løpet av kvelden innså jeg skulle vært på Sps valgvake, for der var det noen framifrå kvinner. Ikke rart de holder på med disse nakenkalenderne.
Tror hun du undrer på, Trane, er Julie Brodtkorbs høyre hånd? Sikker på at hun er livvakt?

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
472
Sted
Nøtterøy
Drømmekvinnen er en meter høy, tannløs, og er flat i topplokket, så du har et sted å sette glasset!
R

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.239
Torget vurderinger
4
vreden,
Hun banet vei for Erna i går på en svært så konsentret og myndig, men likevel diskret måte. Jeg vil være særs overrasket og imponert dersom Brodtkorps sekretær skulle ha utført det oppdraget på en slik måte.

POB

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.09.2003
Antall liker
3.270
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
32
vreden,
Hun banet vei for Erna i går på en svært så konsentret og myndig, men likevel diskret måte. Jeg vil være særs overrasket og imponert dersom Brodtkorps sekretær skulle ha utført det oppdraget på en slik måte.
Vi liker litt myndige stramme og slanke damer, kanskje ?? Ehh?

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Hun er vel ikke freskere i frasparket og uttalelsene enn hva Sluket er på hififronten. :D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.261
Torget vurderinger
1
Det er ikke greit å drive harselas på denne måten. Måten en kvinnelig politiker her framstilles, er ikke i samsvar med Hifisentralens regelverk og idealer. Fordumming, og usaklig. Det er en degradering av vedkommende og krenkelse av hennes kvinnelighet. Dette er i tråd med den samme type kritikk som har vært framsatt mot andre kvinnelige politikere som Hanna Kvanmo, Gro Harlem Brundtland, Kristin Halvorsen og andre.

Kvinner blir ofte omtalt på denne måten fordi at de ses på som kjønnsobjekter. Det er ikke slik Jonas Gahr Støre, Jens Stoltenberg, Kåre Willoch, Kjell Magne Bondevik og andre kjente mannlige politikere omtales: der går det på sak, ikke utseende, framtoning ol.

Tråden stenges da den bryter med Hifisentralens regel 1.

bjornh, moderator

Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn