DolceGabbana perfomance

Zed

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
3
Jeg synes at disse bildene er kanskje litt provoserende men synes også at det er mye kunst i dem. Mener at de er verdige til å vise fram.

;D

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
794
Torget vurderinger
5
Ikke mye kunst i nakne menn spør du meg.

Zed

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
3
Ikke mye kunst i nakne menn spør du meg.
...har ikke forventet noe annet av en fudball .diot. ;D....det er åpenbart at du ser kun øl og corner linie. :eek:

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
794
Torget vurderinger
5
Fotballidioter er også idioter....eller hvordan var det igjen... ;D ;D

B

Back_Door

Gjest
Om dette skal vurderes som kunst og ikke som utspekulert sexfiksert reklame, kan du da hjelpe meg til å forstå budskapet?

Zed

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
3
Om dette skal vurderes som kunst og ikke som utspekulert sexfiksert reklame, kan du da hjelpe meg til å forstå budskapet?
;D...konkrett, dette bildet her, ser for meg ut som en direkte hentett fra en katolsk katedrale. ;D

Zed

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
3
...eller her, en "dyr og plastisk-skjønnhet". Observert ;D,..selfølgelig.

Vinmono

Hi-Fi interessert
Ble medlem
25.09.2005
Antall liker
8
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Blyge er nå ikke disse italienerne hvertfall! ::)

G

Gjestemedlem

Gjest
Stilige bilder. Hadde vært forsfriskende å sett dem i H&M plakatstørrelse i det offentlige rom. Men spørs om vi i vår puritanistiske feministinfiserte offentlige dysterhet ville godtatt dem.

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
926
Hva skal vi med dette da?
Det er sikkert kunst, det meste er jo kunst hvis bare rett person har bestemt det.

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.897
Torget vurderinger
4
Hva skal vi med dette da?
Det er sikkert kunst, det meste er jo kunst hvis bare rett person har bestemt det.
Dersom det får deg til å tenke på hva pokker man mener med det så kan det kalles kunst. Om det er vakkert, om du liker det, om du vil ha det i stua, om det er flyktig eller bestandig er revnende likegyldig.

3

322_911

Gjest
Dersom det får deg til å tenke på hva pokker man mener med det så kan det kalles kunst. Om det er vakkert, om du liker det, om du vil ha det i stua, om det er flyktig eller bestandig er revnende likegyldig.
Da er det dårlig reklame i alle fall, for reklamens hensikt er vel å få deg til å slutte å tenke (rasjonelt).

P

Parelius

Gjest
Da er det dårlig reklame i alle fall, for reklamens hensikt er vel å få deg til å slutte å tenke (rasjonelt).
Og for en mann å tenke på kvinnfolk, det er irrasjonelt. Kanskje er jeg et følelsesmenneske...

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Antall liker
568
Torget vurderinger
1
Det er ikke kunst, det er utspekulert reklame som spiller på sex.

Zed

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
3
Det kanskje kan stemme, men vi har sett mange dårligere reklamer (som spiller også på sex). Disse bildene her, mener jeg, har noe i seg selv, likevel.

Topp Bunn