DIY HiFi Nirvana

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • shiva12

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    03.03.2015
    Innlegg
    84
    Antall liker
    70
    Sted
    Risør
    Bygde en gang den 12 wattern.Tunge svære kjøleribber og en tjukk alu-plate som bunnplate. Husker byggebeskrivelsen stod i det aller første Audio. Fikk den aldri stabil, så den blei slakta til fordel av andre prosjekt.
    Så synd, jeg trodde denne nærmest var stabil pr definisjon, hehe! Men jeg husker det var en del støy rundt skjema og komponentplassering.
    De hadde publisert en tidligere versjon, og noe var blitt speilvendt og noe blitt utelatt.... husker ikke alt.

    Anyway, hvis jeg får min ferdig, skal jeg sende deg et vink!

    :) morten
     

    el_mariachi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    5.636
    Antall liker
    394
    @Shiva12
    Jeg har en som jeg "hardwired" på en glassfiberplate i mangel på pcb. Det ble brukt Sanken uttganger 2SA1216/2SC2922 i mangel på NEC. Ellers er den identisk.

    Hadde Lauvland noe å si om den etter alle disse åra?
     

    kapellmester

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    13.01.2005
    Innlegg
    170
    Antall liker
    439
    Takk for et flott arrangement ! Knut Ø Lauvland og meg (Trond Seland) hadde stor glede av å treffe så mange hyggelige og flinke mennesker. Vi var imponert over den høye lydkvaliteten samtlige DIY-høyttalere holdt. Det beviser at man kan nå langt uten å selge hele skjortesamlingen sin, dersom man bruker litt tid på dette. Vi fikk bare lyttet til 'en forsterker. En Pass-kopi. Den låt Pass. Ingen tvil. Veldig bra. Og "mission acomplished" kan man trygt si. Resten av elektronikken som stod på utstilling så veldig flott ut. Dette var en moro dag. Vi kommer gjerne igjen på dette eller lignende arrangementer enten det er som gjester eller "speakers".

    Knut & Trond
    Doxa
     

    C.T

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    24.02.2007
    Innlegg
    89
    Antall liker
    58
    Sted
    Tvedestrand
    Hei og takk for sist, og takk for oppmøte og tilbakemeldinger :)

    Har vært litt stille fra oss en god stund, men vi tenkte å forsiktig plukke opp tråden igjen nå.
    Vi sa jo at vi ønsket å gjøre dette til en årlig greie og det har vi forsåvidt enda. Men Morten og jeg er enige om at vi trenger flere på arrangementslaget, det ble rett og slett litt mye for-, under og etterarbeid på oss. Hvis noen ønsker å være med er det bare å gi oss et vink her eller på PM, så må vi bare se hvordan dette utvikler seg.

    Mer info kommer når vi har noe fornuftig å komme med ;D

    C.T
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn