DIY heimekino-rack

Tandstad

Medlem
Ble medlem
04.06.2006
Innlegg
9
Antall liker
0
Ja, då he eg vore av stad og kjøpt inn komponentar til heimekino-rack.
Innkjøpte komponentar
-Tre stk kvite benkeplater 1260 mm kvar(frå jobben)
-Seks gjengestenger, 20 mm diameter(frå biltema)
-35 stk. sekskantmutrar(skulle ha 36, men var kun 35 på biltema)
-To stk. musematter
-Spikes på biltema

Her er "arbeidstegninga". Hehe, likar best å gjere det for hand, sidan eg ikkje er stødig i photoshop el.


Det eg lurer på er:
Korleis skal eg klare å borre hola slik at dei blir beine i forhold til kvarandre? He dessverre ikkje cnc-fres tilgjengeleg i helga(he heller ikkje kunnskap nok til å lage meg eit eige program, så hadde satt pris på ein grei metode å få borren til å gå rett ned.) He kjøpt meg tvinger, og planlegger å legge alle platene oppå kvarandre, men det er vel lett at borren går litt skeivt ned allikavel :/

Skal senke mutrane på undersida inn i benkeplata, og bruke biltema-spikes ned mot golvet.
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.450
Antall liker
2.665
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
En enkel løsning er vel å lage en mal med en en annen plate du har liggende, som du kan bruke til styre borret med for hver enkel benkplate. (For all del ungå å ta alle tre platene i en smell...!)

mvh Kai
 

Tandstad

Medlem
Ble medlem
04.06.2006
Innlegg
9
Antall liker
0
Hmm, muligens bruke ein bit med 2*4"? Ok, takk for tipset, skal ikkje ta alle platene i ein sleng :) Men då må ein vel vere sinnsjukt nøye på å måle opp før ein begynner å borre. Bruke 22 mm borr eller?

Edit: Aha, du meinar å bruke ei fullsize plate der eg først borrar alle seks hola, for så å legge denne over benkeplata(ene)? Lur løysing :)
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.450
Antall liker
2.665
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Edit: Aha, du meinar å bruke ei fullsize plate der eg først borrar alle seks hola, for så å legge denne over benkeplata(ene)? Lur løysing :)
Korrekt. På denne måten skal alle hullene bli like, forutsatt at du ikke holder bormaskinen "skeivt og jævli" ;) Å ha en ekstra person er kjekk og ha som kan stå å følge med om borret er i vinkel i forhold til plata på øyemål. Ikke alltid like enkelt å gjøre dette samtidig som man borrer :)

mvh
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.450
Antall liker
2.665
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
BTW; har du muligheten til å sette monoblokkene ved høyttalerne. Høyttalerkabler bør holdes til et minimun, og er en av fordelene med monoblokker... Bedre med litt lange signalkabler enn høyttalerkabler. Ellers ser layout'n din på racket logisk ut...

mvh
 

Tandstad

Medlem
Ble medlem
04.06.2006
Innlegg
9
Antall liker
0
Hmm, det blir ikkje meir enn ca. 150 cm høgtalerkabel, så eg trur at eg i byrjinga kjem til å ha monoblokkene på racket :) He ein følelse av at dei kjem til å sjå veldig bra ut oppå der, og så er eg symmetri-frik :D Blir liksom litt for stort tomrom om eg kun skal ha center-kanalen på topphylla. Hadde faktisk ein liten tanke om å lage topp-plata kun så brei at centeren passa oppå, men droppa dette etter litt tenking. Trur det blir bra slik det er no ja.
 

Lieng

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
1.525
Antall liker
94
Hmm, det blir ikkje meir enn ca. 150 cm høgtalerkabel, så eg trur at eg i byrjinga kjem til å ha monoblokkene på racket :) He ein følelse av at dei kjem til å sjå veldig bra ut oppå der, og så er eg symmetri-frik :D Blir liksom litt for stort tomrom om eg kun skal ha center-kanalen på topphylla. Hadde faktisk ein liten tanke om å lage topp-plata kun så brei at centeren passa oppå, men droppa dette etter litt tenking. Trur det blir bra slik det er no ja.

Lag en ny senterhøyttaler som er like bred som topphylla ;D
 

Tandstad

Medlem
Ble medlem
04.06.2006
Innlegg
9
Antall liker
0
Hehehe, ja kanskje det hadde vore noko :) He planar om å bygge center XL(ein avart frå bel->bel xl->center xl)etterkvart, den er vel litt større fysisk, men neppe 126 centimeter ;D Måtte isåfall blitt B&W sin toppmodell på 96 kilo med tre stk. 8":O Det er spinnvillt det!

PS: Satte forresten vekk ei mdf-plate på jobben idag, så no kan eg endeleg begynne jobben med å bygge nye kasser. Plata er 280*207cm, og gratis :) Takk høgare makter for emballasjeplater! Blir vel til å bygge nye bakhøgtalarar først muligens, då det sikkert blir til å oppgradere heile frontrekka. Subbane kan òg byggast nye no.
 

Tandstad

Medlem
Ble medlem
04.06.2006
Innlegg
9
Antall liker
0
Jaja, då er eg etter eit par intense timar ferdig med mitt DIY-rack. Blei svært fornøgd med resultatet :) Takker pappa og svogeren min for hjelpa! Blir litt mange bilete, men størrelsen burde gjere det overkommeleg :)

Skissa


Så måtte vi kutte gjengestengene(6 stk.) ned til 600 mm


Forborring av hull under botnplata med 32 mm flatborr



Her er metoden vi brukte for å få hola beine i forhold til kvarandre. La to og to plater oppå kvarandre. Dermed slapp vi også å snu platene(utanom den siste) for å bora begge vegar.


Hola i botnplata. Hol for senking 32 mm, og hol for gjengestang 22 mm.


Samansetjing, det likar vi!






Auda, bra kabelrot bak gamle-racket


Komponentar utan heim for ei stund


8 stk. biltema spikes på plass.


Ferdig resultat(og ja, alle høgtalarane manglar fortsatt finish :p)




Total kostnad, ca. 1000 kroner,-
 

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Innlegg
1.343
Antall liker
0
god planlegging, godt utført jobb.
 

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
3.101
Antall liker
503
Stilig!

Er racket stabilt nok, eller skal du avstive det i bakkant?
 

Slinger

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.04.2002
Innlegg
1.030
Antall liker
45
Torget vurderinger
4
Se der ja,nytt rack og nye subber.
Passet godt inn der de Brontes subbene dine,som du sa.
Ps,det skal være mulig å få tak i gummiplugger til mutterene dine på toppen.
Slik at de ikke riper opp utstyr,el.
 

Tandstad

Medlem
Ble medlem
04.06.2006
Innlegg
9
Antall liker
0
Ivar: Takk skal du ha :)

Soedal: Eg trudde i planleggingsfasen at racket kom til å bli svært ustabilt, sidan vi ikkje fekk tak i flatborr i 20 mm, kun 22 mm. Men dette tok eg veldig feil i. Racket blei veldig stabilt når eg skrudde godt åt mutrane, faktisk så stabilt at eg åleine sette det på høgkant :D Måtte få på spikes'a, og det var einaste måten eg kunne få dei på åleine :)

Slinger: Hehe, subbane he eg hatt nokre mnd men dei he stått med bassane ut mot sideveggane for å spare litt plass. Men no passa det ypperleg :D
 

joaredge

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.08.2005
Innlegg
320
Antall liker
3
Looking good!! Selvgjort er velgjort som min far sier...
 
Topp Bunn