Diverse Lyd & Bilde

Jokke92

Medlem
Ble medlem
05.09.2012
Innlegg
11
Antall liker
3
Sted
Nord Norge


Heisann folkens, og Velkommen inn til meg! :)

Ung mann på 23 år her som opprinnelig er fra Nord-Norge, men som nå har havnet i Trøndelag.

Tenkte å vise litt av det jeg har hatt oppgjennom årene. Er kanskje ikke "store" greiene, men for meg å min økonomi har dette funket helt greit.

Jeg sitter i dag med ett par Elac FS 257 Front Høytallere, enkle kabler og en Arcam AVR-300 Receiver.

Jeg i grunn veldig fornøyd med Høytallerne, men litt oppgradering i forsterkeriet hadde ikke vært så dumt. Så det blir neste oppgradering. :)

Leiligheten vi har er ikke så praktisk med tanke på romstørrelse og gulvet. Lite areal med betong gulv. Vi er på utkikk etter ett nytt sted å slå oss til ro, så håper vi får napp der snart. :)

Jeg setter stor pris på kommentarer, også tips når det gjelder drivverk til høytallerne som ikke koster skjorta. :)





En nermere titt på Elac FS 257.



Front av Swans RM600F.



Side og bak på Swans RM600F.



Front bildet av XTZ 99.36 sammen med XTZ 99.25 Center & Yamaha Receiver.



Enda ett front bildet av XTZ 99.36 - XTZ 99.25 sammen med Rotel Forsterker Sett.



Rotel Forsterker Sett med Yamaha Receiver på høyre hånd.



Nermere titt på høyre XTZ 99.36.



Nermere titt på venstre XTZ 99.36.



Nermere titt på XTZ 99.25.



Bi-Amp kabler som jeg importerte fra USA.



Dette er front rekken av Usher CP-730, XTZ 12" Subwoofer, Tannoy Center Høyttaler og Pioneer SC-LX75 Receiver.



Enda en titt på Usher CP-730 og XTZ Subwoofer, men denne gang med Harman Kardon Receiver & CD-spiller.



Usher CP-730 (Uten klær), Tannoy Center, XTZ 12" Subwoofer (Uten klær) med Pioneer SC-LX75 Receiver i spissen.



Usher CP-730 Bass/Mellomtone & Diskant.



Her har vi oppsett med Usher V-604, PSB Center, Infinity 12" Subwoofer med Denon Receiver & Harman Kardon CD-Spiller.



Usher V-604 Uten Klær.



Canton Ergo 609 DC & Onkyo TX-SR 875 Receiver.



Canton Ergo 609 DC Uten Klær & Onkyo TX-SR 875 Receiver.



Jamo D590 Venstre Fram.



Audio Pro Black Pearl V2 Høyre Fram.



Gammelt Oppsett med Cerwin Vega VE-12 & Harman Kardon AVR-7000 Receiver.



Audio Pro Center Høyttaler.



Sweetspot fra gammel leiligheten med Dynavoice Bak Høyttalere.



Pioneer Receiver.



Harman Kardon AVR-7000 Receiver.



EMBLA Audio.



Gammel Leiligheten med Cambridge Audio WS-30 på veggen, Infinity 12" Subwoofer og Onkyo TX-SR 875 Receiver.



Proson 12" Subwoofer.



Cambridge Audio WS-30 Vegg Høyttalere, Infinity 12" Subwoofer & Onkyo TX-SR 875 Receiver.



XTZ 99.26 Venstre Fram.



XTZ 99.26 Høyre Fram.



Helbilde av XTZ 99.26 (med klær), Pioneer SC-LX75 Receiver & LITEN TV. Hehe.



KEF Stativ Høyttalere.



KEF Bak.



Pioneer SC-LX75 Receiver.



Pioneer SC-LX75 vs en god del mindre og billigere Pioneer Receiver (husker ikke navnet).



Dynavoice Høyttalerkabler.



Xindak Høyttalerkabler & Xindak Signalkabler.



Nordost Jumpers.



Jumpers.



Og sist men ikke minst, ett par jalla jumpers, hehe.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp Bunn