Fikk meg MP3 spiller til Jul..! Dvs. at jeg byttet inn et elendig headset på Expert mot en Samsung T10 MP3 spiller, som faktisk ikke er så værst. Dog er det alltid noe med programvaren...
Det viste seg å være trøblete å få installert nyeste firmware på T10'en. Løsningen, etter å ha googlet er som følger: gi blaffen i den medfølgende programvaren. Det finnes et forbedret program som er kompatibelt og fungerer bedre og med et penere grensesnitt, som oppgraderer firmwaren enkelt og greit. Det fungerer på flere Samsung-spillere også. EmoDio heter programmet, og det finner du her: http://www.emodio.com/support/emodio/emodio_download.jsp
Ellers, etter å ha googlet litt fant jeg en fremgangsmåte for å få ting til å virke:
1) Go to: Start Menu -> Control Panel -> System -> Hardware -> Device Manager
2) Now you should see the YP-T10 with a yellow exclamation mark
3) Right click on the device and click on uninstall the driver
4) Once done use a registry cleaner (i.e regseeker, regcleaner etc )
5) Install Windows Media player 11
6) Reboot your computer
7) Update your Samsung software to EmoDio
8) Finally plug your device and go through the windows install hardware ( Do nothing it should be done by the system as soon as you connect the device)
If with all this your issue is not solve try to connect your device in different port location
Kanskje ikke like interessant for alle dette, men noen har sikkert nytte av det.
Mvh. Bjørn
Det viste seg å være trøblete å få installert nyeste firmware på T10'en. Løsningen, etter å ha googlet er som følger: gi blaffen i den medfølgende programvaren. Det finnes et forbedret program som er kompatibelt og fungerer bedre og med et penere grensesnitt, som oppgraderer firmwaren enkelt og greit. Det fungerer på flere Samsung-spillere også. EmoDio heter programmet, og det finner du her: http://www.emodio.com/support/emodio/emodio_download.jsp
Ellers, etter å ha googlet litt fant jeg en fremgangsmåte for å få ting til å virke:
1) Go to: Start Menu -> Control Panel -> System -> Hardware -> Device Manager
2) Now you should see the YP-T10 with a yellow exclamation mark
3) Right click on the device and click on uninstall the driver
4) Once done use a registry cleaner (i.e regseeker, regcleaner etc )
5) Install Windows Media player 11
6) Reboot your computer
7) Update your Samsung software to EmoDio
8) Finally plug your device and go through the windows install hardware ( Do nothing it should be done by the system as soon as you connect the device)
If with all this your issue is not solve try to connect your device in different port location
Kanskje ikke like interessant for alle dette, men noen har sikkert nytte av det.
Mvh. Bjørn