Did I fuck it up? Flashing av Denon 2910

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Omsider fikk jeg somlet meg til å laste ned en flashoppdatering for å gjøre min Denon 2910 sonefri...fant så en fil som heter d21zsavd.cfw på egnet sted, svidde en cdplate og satte i gang. Alt gikk som det skulle..så skulle den settes opp igjen...

Jeg har HDMI ut fra spiller og DVI inn i TVen, og har oppskalert bildet til 720P...men nå var det blå skjerm...og lyd(nei, ikke blå lyd ;)). Jeg fiklet litt med de små knappene i front og fikk bilde når jeg valgte HDMI RGB og HDMI komponent..men ikke HDMI DVI, som jeg mener jeg hadde tidligere. Er dette riktig? Det skal være bilde ut på HDMI DVI-valget? Selvsagt så syntes jeg nå dvd-bildekvaliteten er dårligere enn før(da var den spektakulær!).

Har nå fått oppskriften på sonefri spiller UTEN å måtte gjøre flashoppdatering, men det er jo for sent...så spørsmålet til den som må være tech savvy; går det an å resette spilleren, eller finnes det en fil der ute i verden som kan hjelpe meg til å få den tilbake til utgangspunktet? Eller uansett, få bilde ut på HDMI DVI igjen!

Hjelp mottas med stor takk!

O.
 

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.273
Antall liker
418
Prøv AVforum eller søk med google
 
Topp Bunn