Diana Krall - Quiet Nights [31 mars 2009]

Diy Duke

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
2
Vidar P skrev:
Dette var en av de dårligste, kjedeligste og mest intetsigende platene jeg kan huske å ha misbrukt tid på. Enda verre enn de tidligere elendige DK-platene har gitt grunn til å frykte. Har selvsagt ikke kjøpt den, skulle bare mangle. Alt imo selvsagt.

Mvh Vidar P
Jeg har heller ikke købt den, pågrund af dårlig erfaringer med tidligere udgivelser.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Fin tråd - Den sparte meg 149 spenn. Da har jeg 2 1/2-litere til gode.

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.276
Sted
Nøtterøy
Dårlig dag i dag! Kjøpte Krall cden og den siste til Molvær som heller ikke var særlig bra. Da jeg kom tilbake til bilen hadde jeg fått
p-bot på 500. :-[

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
298
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Det er visse argumenter for nettbutikker også ja. Selv om man naturligvis gjerne vil støtte sin lokale sjappe og sitt lokale parkèrvesen. Heldigvis er platene så dårlige at de går fort i glemmeboka sammen med episoden.

Mitt råd; gi de bort; ut av syne ut av sinn; som i plater ut av syne, hele episoden ut av sinn. Ubetalelig befrielse :)

Mvh Vidar P

E

Espen L

Gjest
Vidar P skrev:
Det er visse argumenter for nettbutikker også ja. Selv om man naturligvis gjerne vil støtte sin lokale sjappe og sitt lokale parkèrvesen. Heldigvis er platene så dårlige at de går fort i glemmeboka sammen med episoden.

Mitt råd; gi de bort; ut av syne ut av sinn; som i plater ut av syne, hele episoden ut av sinn. Ubetalelig befrielse :)

Mvh Vidar P
Mitt råd; Sett på Diana Krall; demp belysning, fram med en god rødvin, og spill platen på et bra anlegg og lytt til hennes nydelige stemme og inlevelse ,da for man befrielse fra jobb og stress ;)
Mvh: Espen

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.276
Sted
Nøtterøy
Vidar P skrev:

Mvh Vidar P
God ide Vidar! ;)

JK

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2002
Antall liker
1.441
Torget vurderinger
11
Denne var kjedelig ZZzzzzzzzzzzzzz........ Hennes dårligste utgivelse til nå?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Rart at damer ikke kan gifte seg uten at de blir kjedelig ZZzzzzzzzzzzzzz...

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Noen som var på konsert 22.09?

Var betenkt, etter en nokså kjedelig plateutivelse, men likte det jeg hørte!

Musikken ble absolutt "spritet opp" av meget dyktige musikere som dro på betraktlig mer enn på platen.

Fruen fant dette krydderet en smule for "jazzy" men absolutt et pluss i mine ører!

Topp Bunn