Det verste jeg vet......

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Antall liker
3.599
Sted
Stavanger
...er ikke folk som påstår at de ikke er i stand til å høre forskjell - men folk som påstår at JEG ikke er i stand til å høre forskjell !

Distinctive :p

N

nb

Gjest
Påstår kun at det ser ut til å være en sentral forutsetning å vite hva man lytter til;) Det er jo forsåvidt greit nok om det er "totalpakken" man er opptatt av.

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Antall liker
4.668
Torget vurderinger
10
Førstemann har meldt seg på allerede ser jeg! :)

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Uffda her må vi ty til en GRUPPEKLEM!!!
Utfallet er jo gitt da...

How to "pick" a fight...

;D

COME 'ERE!!! I CAN SEE YOU NEED A HUG!!!
;D

MVH

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Distinctive skrev:
...er ikke folk som påstår at de ikke er i stand til å høre forskjell - men folk som påstår at JEG ikke er i stand til å høre forskjell !

Det der tror jeg ikke noe på.

Jeg er ganske sikker på at jeg kan klare å liste opp minst 10 ting du synes er verre, ;)

N

nb

Gjest
BT skrev:
Distinctive skrev:

Jeg er ganske sikker på at jeg kan klare å liste opp minst 10 ting du synes er verre, ;)
Ikke vær for sikker på det :p

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Antall liker
3.599
Sted
Stavanger
BT skrev:
Distinctive skrev:

??? - Da har du intet mindre enn formidabel oppgave foran deg :eek:

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Distinctive skrev:

Ja enig. Toppen på argumentering var for noen år siden her på sentralen. Da jeg sa at jeg mente at forsterkerX var bedre enn forsterkerY. Da var det en person X som helt seriøst skrev at jeg lurte meg selv til å tro at forsterkerX var bedre en forsterkerY. Og at han hadde rett og jeg feil. Maken til lavmålt argument har jeg ikke sett før eller etter. Jeg kunne ikke gjøre noe annet en å le av det hele og orket ikke svare personen. Om noen lurer så føler jeg meg lite skissofren og har veldig lite behov for å "lure" meg selv.

P

Parelius

Gjest
Uten selvbedraget ville jeg gå tilgrunne på min egen uvesentlighet.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
" ...ta livsløgnen ifra et menneske å du tar livet ifra det...."....hehehe....alle må få ha SINE EGNE illusjoner...

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
31.995
Torget vurderinger
28
Parelius skrev:
Uten selvbedraget ville jeg gå tilgrunne på min egen uvesentlighet.
Etter mitt skjønn er du en av de få, foruten meg selv så klart, som kan kombinere selvinnsikt og selvtillit Parelius.
Kanskje vi skulle ta en øl snart, for å feire egen fortreffelighet?

A

Aubi

Gjest
...er Hifi snobber. Folk som må poengtere at de ser på et sort/hvitt bilde fordi det bare er lyd som betyr noe. Folk som er i mot ny teknologi fordi de frykter at det vil gjøre dem selv utdaterte. Folk som hører på korrekt musikk, selv om det er "Akva Lene" de har mest lyst til å høre på.

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Antall liker
3.599
Sted
Stavanger
Aubi skrev:
...er Hifi snobber. Folk som må poengtere at de ser på et sort/hvitt bilde fordi det bare er lyd som betyr noe. Folk som er i mot ny teknologi fordi de frykter at det vil gjøre dem selv utdaterte. Folk som hører på korrekt musikk, selv om det er "Akva Lene" de har mest lyst til å høre på.
Jeg synes også det blir helt feil å komme hjem til noen og gi dem pes fordi deres anlegg er skikkelig dårlig.
Kanskje de har prioritert seilbåt ? (de liker altså å tre inn i en dusj med klærne på, skru på det kalde vannet og deretter sette igang med å rive i stykker tusenlapper... 8) )

HCS

Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Aubi skrev:

heheheh...helt enig...spiker'n på hue osv,,, :D

Vegardaase

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
2
Aubi skrev:
;D ;D Fantastisk.... Får assosiasjoner til filmen High Fidelity og det snobberiet de bedriver i platebutikken...

B

Back_Door

Gjest
pks skrev:
Back_Door skrev:
..er pultost i vaniljesaus dandert med ketchup.
Du er sær ;)

PK
Poengterer at jeg ser ikke ned på deg fordi om du ikke er enig med meg.. ;D
Noen liker mora, andre liker dattera, men pinadø er det ikke også noen som heller foretrekker bestemora :eek:
(Dette var kun et lite bidrag i en tråd som legger opp til typisk "hifisentralkrangel")

Fisken_Bob

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.05.2006
Antall liker
0
Distinctive skrev:

Og så kommer de med noen målegreier fra Clas Ohlson og sier at disse apparatene er bedre enn hørselen din...

N

nb

Gjest
Baardsen skrev:
Distinctive skrev:

Og så kommer de med noen målegreier fra Clas Ohlson og sier at disse apparatene er bedre enn hørselen din...
Eller helt grunnleggende fysikk og elektroteori. Noen burde skrive em lærebok i HiFi-elektroteori, de som ellers brukes innen faget er jo tydligvis ikke gyldige.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
31.995
Torget vurderinger
28
Aubi skrev:
Er det virkelig noen som er sånn? Eller kan det være at du har vanskelig for å tro at ikke alle liker Aqua-Lene ;)

For ordens skyld, jeg har tv, med farger og stereo, men foretrekker Bon Aqua fremfor Lene. Ohchie, den var tørr.

N

nb

Gjest
Fosse skrev:
Aubi skrev:
Er det virkelig noen som er sånn? Eller kan det være at du har vanskelig for å tro at ikke alle liker Aqua-Lene ;)

For ordens skyld, jeg har tv, med farger og stereo, men foretrekker Bon Aqua fremfor Lene. Ohchie, den var tørr.
Heller Aqua vita for min del. B

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
11
singa skrev:
" ...ta livsløgnen ifra et menneske å du tar livet ifra det...."....hehehe....alle må få ha SINE EGNE illusjoner...
Riktig sitat er "Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, tar De lykken fra ham med det samme.", hentet fra Ibsens Vildanden.

HCS

Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
F.R.A.N.K skrev:
singa skrev:
Riktig sitat er "Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, tar De lykken fra ham med det samme.", hentet fra Ibsens Vildanden.

....er ikke så intelektuell at jeg makter å huske det ordrett....men det er vel heller ikke poenget.....dvs ikke at gjengivelsen er KORREKT, men at en ser betydningen...og at det gir en MENING og forståelse....dette være seg vår venn fra Skien (les Ibsen) eller MUSIKK ;-)

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Back_Door skrev:
pks skrev:
Back_Door skrev:
Du er sær ;)

PK
Poengterer at jeg ser ikke ned på deg fordi om du ikke er enig med meg.. ;D
Noen liker mora, andre liker dattera, men pinadø er det ikke også noen som heller foretrekker bestemora :eek:
(Dette var kun et lite bidrag i en tråd som legger opp til typisk "hifisentralkrangel")
Var kun humoristisk ment.
Som ditt inlegg..
Alt blir jo godt med Ketchup ;D

limvingen

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.07.2006
Antall liker
20
Torget vurderinger
3
Dette emnet passer vel nå bedre under "Off Topic Hjørnet" :-\

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
11
limvingen skrev:
Dette emnet passer vel nå bedre under "Off Topic Hjørnet" :-\
Skulle strengt tatt vært OT fra starten av, etter min mening.

G

Gjestemedlem

Gjest
Back_Door skrev:
Pultost dannes ved å legge sagogryn i diesel noen uker. Uegnet til levende organismer.

Vanlijesaus og ketchup hjelper lite. Denne derimot anbefales:

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Antall liker
2
Asiatisk krypdyr i saus eller levende makk. svidde flaggermus,stort sett levende mat

K

kbwh

Gjest
...er varm 60% og fiskebollesaus.

Her inne blir jeg stadig fortalt at det må være noe galt med ørene mine. Man finner jo etterhvert ut litt om bakgrunnen til disse opplysningskåte, så da går det jo på et vis, og da kan jeg med allverdens selvtillitt sole meg i fortreffeligheten sammen med hyggelige vinyljunkies som Fosse og Parelius eller akustikkfantomet theStig f.eks.

G

Gjestemedlem

Gjest
Valentino skrev:
Dårlig hjemmebrent med lunkent vann og en pose med rødsaus pulver er heller ingen høydare.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Valentino skrev:

Her inne blir jeg stadig fortalt at det må være noe galt med ørene mine. Man finner jo etterhvert ut litt om bakgrunnen til disse opplysningskåte, så da går det jo på et vis, og da kan jeg med allverdens selvtillitt sole meg i fortreffeligheten sammen med hyggelige vinyljunkies som Fosse og Parelius eller akustikkfantomet theStig f.eks.
Skal visst få oss platespiller nå, så før du vet ordet av det har du nok meg med blant vinyljunkisene og... ;D
I motsetning til han som investerer i platespiller så har jeg faktisk ennå noen LP-plater.... Får vel kanskje ikke lov å spille de da, folk er nå så sære...

Det verste jeg vet er sild!

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Selleri, uten tvil.
Et lite sodd i en gryte er nok til å ødelegge hele innholdet.

Skal heller drikke varm 60% ;D

Forresten så er saueøyne en treskel å bevege seg over, slet lenge med den. Men det var ingen usmak, bare litt uvant å tygge... konsistens omtrent som snegler

G

Gjestemedlem

Gjest
Valentino skrev:
Ikke pale, Kompo? Du verden!
Palecocktail a la Kristopher Schau er vel også for viderekomne:

1. fersk hel pale, usløyd
2. 1 halv flaske 60%

kjøres igjennom en blender

serveres i høye glass

G

Gjestemedlem

Gjest
Denne kvalifiserer neppe til kokkelandslaget heller:

[video]4Uz6QH8-Byg[/video]

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
På en liten rundreise i nordre deler av Skottland fikk jeg på et gatekjøkken servert pizzastykket mitt frityrstekt. Lekkert, kan du vel tenke deg. Jeg fikk ikke ned stort... Forøvrig la jeg også merke til frityrstekt Mars-bar (tilsvarer Snickers i Norge?) på menyen. Den holdt jeg meg faktisk unna...

Mvh

Topp Bunn