...er ikke folk som påstår at de ikke er i stand til å høre forskjell - men folk som påstår at JEG ikke er i stand til å høre forskjell !
Distinctive
Distinctive
Det der tror jeg ikke noe på.Distinctive skrev:...er ikke folk som påstår at de ikke er i stand til å høre forskjell - men folk som påstår at JEG ikke er i stand til å høre forskjell !
Distinctive![]()
Ikke vær for sikker på detBT skrev:Det der tror jeg ikke noe på.Distinctive skrev:...er ikke folk som påstår at de ikke er i stand til å høre forskjell - men folk som påstår at JEG ikke er i stand til å høre forskjell !
Distinctive![]()
Jeg er ganske sikker på at jeg kan klare å liste opp minst 10 ting du synes er verre,![]()
??? - Da har du intet mindre enn formidabel oppgave foran degBT skrev:Det der tror jeg ikke noe på.Distinctive skrev:...er ikke folk som påstår at de ikke er i stand til å høre forskjell - men folk som påstår at JEG ikke er i stand til å høre forskjell !
Distinctive![]()
Jeg er ganske sikker på at jeg kan klare å liste opp minst 10 ting du synes er verre,![]()
Ja enig. Toppen på argumentering var for noen år siden her på sentralen. Da jeg sa at jeg mente at forsterkerX var bedre enn forsterkerY. Da var det en person X som helt seriøst skrev at jeg lurte meg selv til å tro at forsterkerX var bedre en forsterkerY. Og at han hadde rett og jeg feil. Maken til lavmålt argument har jeg ikke sett før eller etter. Jeg kunne ikke gjøre noe annet en å le av det hele og orket ikke svare personen. Om noen lurer så føler jeg meg lite skissofren og har veldig lite behov for å "lure" meg selv.Distinctive skrev:...er ikke folk som påstår at de ikke er i stand til å høre forskjell - men folk som påstår at JEG ikke er i stand til å høre forskjell !
Distinctive![]()
Etter mitt skjønn er du en av de få, foruten meg selv så klart, som kan kombinere selvinnsikt og selvtillit Parelius.Parelius skrev:Uten selvbedraget ville jeg gå tilgrunne på min egen uvesentlighet.
Jeg synes også det blir helt feil å komme hjem til noen og gi dem pes fordi deres anlegg er skikkelig dårlig.Aubi skrev:...er Hifi snobber. Folk som må poengtere at de ser på et sort/hvitt bilde fordi det bare er lyd som betyr noe. Folk som er i mot ny teknologi fordi de frykter at det vil gjøre dem selv utdaterte. Folk som hører på korrekt musikk, selv om det er "Akva Lene" de har mest lyst til å høre på.
Aubi skrev:...er Hifi snobber. Folk som må poengtere at de ser på et sort/hvitt bilde fordi det bare er lyd som betyr noe. Folk som er i mot ny teknologi fordi de frykter at det vil gjøre dem selv utdaterte. Folk som hører på korrekt musikk, selv om det er "Akva Lene" de har mest lyst til å høre på.
;D ;D Fantastisk.... Får assosiasjoner til filmen High Fidelity og det snobberiet de bedriver i platebutikken...Aubi skrev:...er Hifi snobber. Folk som må poengtere at de ser på et sort/hvitt bilde fordi det bare er lyd som betyr noe. Folk som er i mot ny teknologi fordi de frykter at det vil gjøre dem selv utdaterte. Folk som hører på korrekt musikk, selv om det er "Akva Lene" de har mest lyst til å høre på.
Poengterer at jeg ser ikke ned på deg fordi om du ikke er enig med meg.. ;Dpks skrev:
Og så kommer de med noen målegreier fra Clas Ohlson og sier at disse apparatene er bedre enn hørselen din...Distinctive skrev:...er ikke folk som påstår at de ikke er i stand til å høre forskjell - men folk som påstår at JEG ikke er i stand til å høre forskjell !
Distinctive![]()
Eller helt grunnleggende fysikk og elektroteori. Noen burde skrive em lærebok i HiFi-elektroteori, de som ellers brukes innen faget er jo tydligvis ikke gyldige.Baardsen skrev:Og så kommer de med noen målegreier fra Clas Ohlson og sier at disse apparatene er bedre enn hørselen din...Distinctive skrev:...er ikke folk som påstår at de ikke er i stand til å høre forskjell - men folk som påstår at JEG ikke er i stand til å høre forskjell !
Distinctive![]()
Er det virkelig noen som er sånn? Eller kan det være at du har vanskelig for å tro at ikke alle liker Aqua-LeneAubi skrev:...er Hifi snobber. Folk som må poengtere at de ser på et sort/hvitt bilde fordi det bare er lyd som betyr noe. Folk som er i mot ny teknologi fordi de frykter at det vil gjøre dem selv utdaterte. Folk som hører på korrekt musikk, selv om det er "Akva Lene" de har mest lyst til å høre på.
Heller Aqua vita for min del. BFosse skrev:Er det virkelig noen som er sånn? Eller kan det være at du har vanskelig for å tro at ikke alle liker Aqua-LeneAubi skrev:...er Hifi snobber. Folk som må poengtere at de ser på et sort/hvitt bilde fordi det bare er lyd som betyr noe. Folk som er i mot ny teknologi fordi de frykter at det vil gjøre dem selv utdaterte. Folk som hører på korrekt musikk, selv om det er "Akva Lene" de har mest lyst til å høre på.
For ordens skyld, jeg har tv, med farger og stereo, men foretrekker Bon Aqua fremfor Lene. Ohchie, den var tørr.
Riktig sitat er "Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, tar De lykken fra ham med det samme.", hentet fra Ibsens Vildanden.singa skrev:" ...ta livsløgnen ifra et menneske å du tar livet ifra det...."....hehehe....alle må få ha SINE EGNE illusjoner...
F.R.A.N.K skrev:Riktig sitat er "Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, tar De lykken fra ham med det samme.", hentet fra Ibsens Vildanden.singa skrev:" ...ta livsløgnen ifra et menneske å du tar livet ifra det...."....hehehe....alle må få ha SINE EGNE illusjoner...
Var kun humoristisk ment.Back_Door skrev:Poengterer at jeg ser ikke ned på deg fordi om du ikke er enig med meg.. ;Dpks skrev:
Noen liker mora, andre liker dattera, men pinadø er det ikke også noen som heller foretrekker bestemora
(Dette var kun et lite bidrag i en tråd som legger opp til typisk "hifisentralkrangel")
Skulle strengt tatt vært OT fra starten av, etter min mening.limvingen skrev:Dette emnet passer vel nå bedre under "Off Topic Hjørnet" :-\
Pultost dannes ved å legge sagogryn i diesel noen uker. Uegnet til levende organismer.Back_Door skrev:..er pultost i vaniljesaus dandert med ketchup.
......jammen, det er jo snadder, i alle fall med Heinz ketsjup ;DBack_Door skrev:..er pultost i vaniljesaus dandert med ketchup.
Dårlig hjemmebrent med lunkent vann og en pose med rødsaus pulver er heller ingen høydare.Valentino skrev:...er varm 60% og fiskebollesaus.
Skal visst få oss platespiller nå, så før du vet ordet av det har du nok meg med blant vinyljunkisene og... ;DValentino skrev:...er varm 60% og fiskebollesaus.
Her inne blir jeg stadig fortalt at det må være noe galt med ørene mine. Man finner jo etterhvert ut litt om bakgrunnen til disse opplysningskåte, så da går det jo på et vis, og da kan jeg med allverdens selvtillitt sole meg i fortreffeligheten sammen med hyggelige vinyljunkies som Fosse og Parelius eller akustikkfantomet theStig f.eks.
Palecocktail a la Kristopher Schau er vel også for viderekomne:Valentino skrev:Ikke pale, Kompo? Du verden!
Valentino skrev:Ikke pale, Kompo? Du verden!