Diverse Det fantastiske Tivoli-anlegget!

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
4.527
Har hatt hyttekontor litt til og fra siden nyttår (å bli smittet nå, er vel omtrent som å bli skutt av tyskerne 5. mai 1945?). Fordi jeg ikke kan leve uten musikk, har hytteanlegget stått på hele tiden. Det er over 10 år gammelt, med tillegg av en Scansonic dab/bluetooth-mottager til noen hundrelapper
IMG_3948.jpg
. Kilde er iPhone xr/tidal.

Og det låter noe så inn i helheimen bra! Ikke High-end bra, men musikalsk bra! Skikkelig avrulling i toppen og ekte one-note bass fra suben. Men det formidler musikk på en måte som ingen andre billiganlegg jeg har hørt.

Billig? Tilsvarende anlegg som mitt (også med en cd-spiller i tillegg, hvilket jeg ikke har) ligger på Finn til den fyrstelige sum av 2.000.-

Løp og kjøp er bare fornavnet!

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.356
Torget vurderinger
1
Hvor fikk du tak i den DAB+-boksen, Swifty? Jeg ga bort en komplett Radionette jeg hadde til jul..

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
4.527
Tror jeg kjøpte min på power? Min heter scansonic D100BT. Men det finnes flere slike. Koster noen hundrelapper og funker som fy. Obs, pass på at du får en med Bluetooth-mottager, hvis det er det du skal ha. Neby selger en Tivoli-adapter (uten dab, men du kan jo spille nettradio fra moben) til 399.-

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.356
Torget vurderinger
1
BigSwifty: Mobil og meg går ALDRI den veien...Kutter mobilen den dagen knappetelefonene fra Nokia forsvinner..

defacto

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2016
Antall liker
4.453
Sted
Liten by
Finnes det oppgraderinger for disse? Bedre elementer eller noe?

Topp Bunn