- Ble medlem
- 07.06.2004
- Antall liker
- 4.527
Har hatt hyttekontor litt til og fra siden nyttår (å bli smittet nå, er vel omtrent som å bli skutt av tyskerne 5. mai 1945?). Fordi jeg ikke kan leve uten musikk, har hytteanlegget stått på hele tiden. Det er over 10 år gammelt, med tillegg av en Scansonic dab/bluetooth-mottager til noen hundrelapper
. Kilde er iPhone xr/tidal.
Og det låter noe så inn i helheimen bra! Ikke High-end bra, men musikalsk bra! Skikkelig avrulling i toppen og ekte one-note bass fra suben. Men det formidler musikk på en måte som ingen andre billiganlegg jeg har hørt.
Billig? Tilsvarende anlegg som mitt (også med en cd-spiller i tillegg, hvilket jeg ikke har) ligger på Finn til den fyrstelige sum av 2.000.-
Løp og kjøp er bare fornavnet!
Og det låter noe så inn i helheimen bra! Ikke High-end bra, men musikalsk bra! Skikkelig avrulling i toppen og ekte one-note bass fra suben. Men det formidler musikk på en måte som ingen andre billiganlegg jeg har hørt.
Billig? Tilsvarende anlegg som mitt (også med en cd-spiller i tillegg, hvilket jeg ikke har) ligger på Finn til den fyrstelige sum av 2.000.-
Løp og kjøp er bare fornavnet!