Depeche mode fan?

Moiz Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
06.08.2007
Antall liker
1.012
Sted
Oslo
Torget vurderinger
127
har opptak gjort fra spektrum 2001 med schoeps mikrofoner .... må høre den igjen

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Kunne godt tenkt meg vinylen og cd'ene. Hadde jeg derimot hatt en vinylsingel som det kun fantes to eksemplarer av i verden, da hadde jeg annonsert andre steder enn finn.

I

ijustpop

Gjest
Vanskelig å selge en slik samling, de som er interesserte i noen av de mer spesielle tingene har sannsynligvis mye av det som er i denne samnlingen fra før. Skal man selge unna slike samlinger så må man selge de dyreste platene og tingene enkeltvis og så prøve å få en god pris på "resten".

Uten å vite akkurat hva samlingen inneholder så burde det da være mulig å få et seks-siffret beløp for denne? Få som band som har like dedikerte samlere som Depeche Mode. Han kommer aldri til å finne en seriøs kjøper via Finn. Fan-forum eller ebay er nok det beste stedet.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
7.077
Torget vurderinger
35
Jeg sendte ham en mail. Så får jeg se hvor mye jeg kjøper.

Har vært fan av DM siden 82-83.

Roy

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
429
Sted
Friedrichstadt

Otern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
atonal skrev:
Otern skrev:
atonal skrev:
Minner forøvrig om den nye platen Sounds of the Universe som kommer 20. april,
http://www.pitchforkmedia.com/article/news/148503-depeche-mode-bring-us-sounds-of-the-universe

/ot
...og Arvika-festival i juli med DM og DAF ;D
DAF også ja! Gikk glipp av DAF forrige gang de var på tur, får se om det passer bedre denne gangen :)
...og før det er Ultravox igang igjen. Konserter i UK hele våren. Blir et smooth musikkår!! :)

Topp Bunn