Her det noen som har noe førstehånds kjennskap til Denon DP 47 F?
Det er en helautomatisk spiller,så jeg forventer ingen erklæringer om at det dreier seg om noen form for high-end lyd.Det er helautomatikk jeg nå engang ønsker.
Mvh Rune
Her har du dem http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbehoer/platespillertilbehoer/ Har sjøl 103R og er kjempefornøyd med den,skikkelig musikalsk PU spør du mæRune.U skrev:He-he. Greit med hukommelsen.
Takk så mye.Tror det er en 160 MC high output som står på den.Vet ikke helt tilstand på nåla enda,ettersom jeg ikke overtar den før i mai,men det er greit å være litt frempå.103 bør vel være en bedre pu enn 160-vel?
(Jeg har intet kjennskap til Denon fra før,så det er derfor jeg spør)
Mvh Rune
DL-160 er en MC PU og på dem kan man ikke skifte nål, det kan du bare på MM. Dvs, du kan selvsagt re-tippe den, men den er nok altfor billig til å forsvare en operasjon som koster minimum 1500,- og gjerne har en ventetid på måneder. Spill heller på DL-160 en tid og se hvordan du liker den, før du bestemmer deg for noe som helst. Andres meninger er tross alt uinteressante i denne sammenhengen med mindre de sammenfaller med din egen.Rune.U skrev:Takk for den.Blir klokere etterhvert nå! Er det andre muligheter for nålebytte enn eliptisk på 160 da,eller er det kun en nål som passer den?
Mvh Rune![]()