- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 397
Finnes det noen liste over hvilken armer/spillere denne passer til?
Huh, det stemmer det. Fint du sa ifra, hvis ikke hadde jeg vel ventet på svar om et produkt som ikke var det jeg hadde i tankene.motoren skrev:blander du sammen nad og denon nå el_mariachi ??
mvh
Har og hatt denne komboen og bekrefter dettecox skrev:Som Impulse skriver er en Technics SL 1210mk2 bortimot en perfekt kombinasjon for DL103. Bortimot utrolig godt blir det om du kombinerer med en Technics armdemper fra Kab. Den hever kombinasjonen ennå et par hakk.
Kan du utdype?slowmotion4 skrev:Det hevdes fra flere hold at 103 bør kobles elastisk til armen.
Nightpuma skrev:Kan du utdype?slowmotion4 skrev:Det hevdes fra flere hold at 103 bør kobles elastisk til armen.
Asbjørn
Det var mest Thorsten Loesch sine innlegg jeg tenkte på ....Rudi skrev:"Romy the cat" typisk innlegg skrevet av en skravlebøtte som egentlig ikke har hørt eller testet de omtalte tingene ordentlig ut selv, det han skriver er en feiloppfattning som avløser en annen, fyren starter med at Denon 103 ikke funker i noe annet enn armer med 35 grams masse eller mere og resten blir bare værre desto mere fyren skriver, jeg foretrekker klart og zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz istedet for og lese mere av det sludderet.