Jeg har lyst til å lage den ultimate DHT SET forsterkeren. La meg først definere kriteriene:
1. Den skal være dønn tyst på mine 107 dB/1m hønn.
2. Den skal ha et power supply som er stivt som f...
3. Jeg skal ikke høre den typiske egenlyden som de fleste IDHT-drivere har (dette synes jeg er et av de største problemene med de fleste forsterkerne med DHT utgangsrør)
Jeg vil gjerne ha forslag til kretser m/power.
Skal det bruker AC- eller DC-glød, hvilke trafoer skal brukes, CCS'er, regulert power osv? Skal signal og power i separate kasser? Hardwired eller PCB?
Kanskje vi kunne komme opp med et forslag som flere har lyst til å bygge? Kanskje vi kan få noen til å hjelpe til med noen av detaljene?
Noen som har lyst til å komme med forslag?
Mvh Roger
1. Den skal være dønn tyst på mine 107 dB/1m hønn.
2. Den skal ha et power supply som er stivt som f...
3. Jeg skal ikke høre den typiske egenlyden som de fleste IDHT-drivere har (dette synes jeg er et av de største problemene med de fleste forsterkerne med DHT utgangsrør)
Jeg vil gjerne ha forslag til kretser m/power.
Skal det bruker AC- eller DC-glød, hvilke trafoer skal brukes, CCS'er, regulert power osv? Skal signal og power i separate kasser? Hardwired eller PCB?
Kanskje vi kunne komme opp med et forslag som flere har lyst til å bygge? Kanskje vi kan få noen til å hjelpe til med noen av detaljene?
Noen som har lyst til å komme med forslag?
Mvh Roger