Den store gåsehudtråden

gormj

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.12.2008
Antall liker
315
Sted
Trondheim
Etter at del innlegg ble erklært uønsket i "HiFi-gåsehudtråden" er det opplagt at vi trenger en egen tråd for emnet. Her kan du skrive hva som helst som har med gåsehud å gjøre! Med et forbehold, bilder av ekte gåsehud, dvs. ribbet gås, kan vi klare oss uten med mindre det dreier seg om en vitsetegning. Nå som reglene er klinkende klare, kan jeg starte med:

Kill Bill: Scenen hvor Beatrix Kiddo får overrakt sitt Hanzo-sverd til tonene fra Gheorghe Zamfirs "The Lonely Shepard" gir meg gåsehud hver gang.

Jeg spiser kanskje feil piller?

Vedlegg

S

Supertramp

Gjest
Åpningen på Løvenes konge (Circle of life)

[video]cADgZqts9mM&NR[/video]

J

J.J

Gjest
Mulig jeg er enkel ... 8) Men sitter her med gåsehud pga en flott morgen .. deilig frokost - musikk og nå en deilig Chess Extreme sigar . . . Nydelig kaffe og mørk sjokolade :D

Livet er herlig ;)

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.391
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
jan#jan skrev:
Mulig jeg er enkel ... 8) Men sitter her med gåsehud pga en flott morgen .. deilig frokost - musikk og nå en deilig Chess Extreme sigar . . . Nydelig kaffe og mørk sjokolade :D

Livet er herlig ;)

Her snakker vi kongefrokost!

J

J.J

Gjest
C. Alshus skrev:
jan#jan skrev:

Livet er herlig ;)

Her snakker vi kongefrokost!
Ja - noe må en unne seg i et renoveringsprosjekt - det ser mildt sagt ut som et kaos her ... tror det bare er min måte og koble ut alt på ...
Det var ihvertfall en deilig stund - nå må en se og få ut fingern og finne frem POWER TOOLS ;D

Topp Bunn