Noen av dere gutta rundt her som skal nedom ?
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=46890.0
/jan
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=46890.0
/jan
Må få hørt de der en dag.JanR skrev:Davone og Calyx monoblokker (klasse D) låt jævlig bra.
Det syns jeg absolutt du bør prøve å få til.mteinum skrev:Må få hørt de der en dag.JanR skrev:Davone og Calyx monoblokker (klasse D) låt jævlig bra.
Hvilken musikk var det som ble spilt?
mteinum skrev:Må få hørt de der en dag.JanR skrev:Davone og Calyx monoblokker (klasse D) låt jævlig bra.
Hvilken musikk var det som ble spilt?
knallmatch som tilfeldigvis ble oppdaget hos JFS i Drammen. Takk for at du stakk innom JanR ;DJanR skrev:Davone og Calyx monoblokker (klasse D) låt jævlig bra.
/jan
JanR skrev:Cat Power svingte hemningsløst bra, var iofs ikke noe som låt dårlig i mine ører. Overraskende fleksible musikalsk sett de Davone ht'ene. Så ser de jo bra ut. Fin størrelse![]()
Fy fan ja (unskyld språket)NEVATON skrev:JanR skrev:Cat Power svingte hemningsløst bra, var iofs ikke noe som låt dårlig i mine ører. Overraskende fleksible musikalsk sett de Davone ht'ene. Så ser de jo bra ut. Fin størrelse![]()
New York New York...for en cover...for en cover!!!!
for en cover!!!
Nå er det vel jeg som skal takke. Hyggelig selskap, bra musikk, hva mer kan enn ønske segNEVATON skrev:knallmatch som tilfeldigvis ble oppdaget hos JFS i Drammen. Takk for at du stakk innom JanR ;DJanR skrev:Davone og Calyx monoblokker (klasse D) låt jævlig bra.
/jan
kom på fleremteinum skrev:Hvilken musikk var det som ble spilt?
Julemusikk!! Og vi er ikke i Juli! ;DNEVATON skrev:A Charlie Brown Christmas by the Vince Guaraldi Trio
paypal............3 min...bestilt ;Dmteinum skrev:
Dette var ear food! Disse gutta har groove.NEVATON skrev:ROY HARGROVE- ear food
JanR skrev:Fy fan ja (unskyld språket)NEVATON skrev:New York New York...for en cover...for en cover!!!!JanR skrev:Cat Power svingte hemningsløst bra, var iofs ikke noe som låt dårlig i mine ører. Overraskende fleksible musikalsk sett de Davone ht'ene. Så ser de jo bra ut. Fin størrelse![]()
for en cover!!!
Hadde gåsehud fra nakken og ned til anklene.
cdon neste, må ha BARE MÅ HA.
/jan