Alt til hus og bolig Deler til Nilfisk X300

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.561
Torget vurderinger
0
Vår Nilfisk X300 begynte å lage snodige lyder og den lukter svidd elektronikk! Ozon.

Har åpnet den og sjekket "the usual suspects" uten hell, Kullstifter har den dingsen "herfra til evigheten" Det er ikke mulig å slite dem ut. Så vet dere det!

Uansett så synes det som om motoren har det litt vondt. Hadde jeg giddet ville jeg ha tatt ut rotoren og dreid ankeret slik at det ble helt jevnt. Mulig det ville hjelpe, men jeg gidder altså ikke.

Da blir den gamle støvsugeren "arkivert" på returstasjonen og ny kjøpt i morgen.

Hvis noen har behov for deler til slik støvsuger så send meg en PM og du får hele karroseriet. Plastboksen ( karroseriet ) er helt fint og for en som "fikser selv" er det masse brukbare deler her. Delene får du, men du betaler porto selv.

Frist for å vise interesse er i morgen tidlig.

Og så må jeg legge til at motivasjonen for denne tråden er å se om det fortsatt finnes noen der ute som fikser sine gamle greier i stedet for å kjøpe nytt.

Trenger du ikke deler til en slik Nilfisk X300, men er en "avviker" som meg selv og helst reparerer istedte for å bytte ut med nytt kan du jo gjerne skrive litt om "avviket" ditt.

For egen del er grunnen til at denne støvsugeren blir "arkivert" og ikke fikset at "hun som tror hun bestemmer" har lagt ned veto mot nye "fikseprosjekter" til badet er ferdig renovert. :rolleyes:

Topp Bunn