Dei med over 5000 innlegg...

Burde ikkje Høvding løne desse som held Hifisentralen oppe?

• Jau, med stor pengepremie.

Stemmer: 0 0.0%
  • Med store frynsegoder.

• Med heiderleg omtale

• Med heimebesøk og anna styrking av egoet.

• Med opsjon gullfarga bakgrunn på innlegga framover

• Med Hifisentralens referanseCD

• Nei, eg har ikkje 5000 innlegg, så det er tull.

• Totalt antall stemmer
    1

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.671
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Som ein veit, er det mange alternativ til å sitte her og tulle på den obskure Hifisentralen. Når nokre få, modige personar likevel ofrar seg for å halde denne nokså spesielle prateklubben i gong, kan dette vere dels ut av uselviskheit, dels ut lett sjukeleg interesse, eller ut frå eit abnormt ynskje om å markere seg.
Men bør ikkje Høvdingen påskjønne desse uansett?

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
795
Torget vurderinger
5
Jeg foreslår stor pengepremie slik at dere kan kjøpe dere et liv. ;D ;D

A

Affa

Gjest
Heil og Sæl Skolelærer! Det står respekt av 5000+ velformulerte innlegg.

O

OldBoy

Gjest
Du er litt tidlig ute med spørsmålet ditt.

Jeg har bare såvidt rundet 1000, men kom gjerne igjen med spørsmål om premiering når jeg nærmer meg 5000. Ser ikke bort i fra at jeg kan ha forandret mening da.

:) :) :)

Monoas

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.03.2004
Antall liker
1
Som ein veit, er det mange alternativ til å sitte her og tulle på den obskure Hifisentralen. Når nokre få, modige personar likevel ofrar seg for å halde denne nokså spesielle prateklubben i gong, kan dette vere dels ut av uselviskheit, dels ut lett sjukeleg interesse, eller ut frå eit abnormt ynskje om å markere seg.
Men bør ikkje Høvdingen påskjønne desse uansett?
"Get a life", er vel den mest nærliggende kommentaren, men jeg får nøye meg med God jul!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Er det flere av dere eller snakker vi om entall her??

Hjelper jo definitivt på nynorskandelen. Gratulerer med jubileet!! :)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.655
Torget vurderinger
0
Får vel bare slutte meg til med et hjertelig " Fac ut vivas!" ;D ;D

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
795
Torget vurderinger
5
Strengt tatt nærmer vi oss alle sammen. Med dette innlegget er i hvert fall jeg ett skritt nærmere.

:) :) :)
Sant nok. ;)

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Skal vi seeeeee...

Selv har jeg jo ikke over 5000 innlegg her, men jeg synes faktisk ikke det er grunnen til at jeg ikke synes det skal belønnes, ganske enkelt fordi det ikke skal bli noe kappløp om å oppnå et visst antall innlegg. Det blir fort mye svada på forumet dersom antall innlegg blir et mål i seg selv.

G

Gjestemedlem

Gjest
Hvis noe slikt hadde blitt belønnet ville vi bli mer oversvømmet med tøvete enlinjers poster bare for at folk skal få opp tallet sitt.

Det ville sett ut mer som en dårlig smsm chat enn et forum.

f.eks.

hmmmmm

Ja.

Enig

:)

:9 :)

haha

Og annet enlinjers sludder.

Jeg forslår at man fjerner dette tallet helt da det er mer til hjelp for å ødlegge sentralen.

G

Gjestemedlem

Gjest

Hvis noe slikt hadde blitt belønnet ville vi bli mer oversvømmet med tøvete enlinjers poster bare for at folk skal få opp tallet sitt.

f.eks.

hmmmmm

Ja.

Enig

haha

Jeg forslår at man fjerner dette tallet helt da det er mer til hjelp for å ødlegge sentralen.

G

Gjestemedlem

Gjest
Dust!

f.eks.

hmmmmm

Ja.

Enig

haha

G

Gjestemedlem

Gjest
Enig med Gjestemedlem!

f.eks.

hmmmmm

Ja.

Enig

haha

G

Gjestemedlem

Gjest
...

f.eks.

hmmmmm

Ja.

Enig

haha

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest

f.eks.

hmmmmm

Ja.

Enig

haha

Er det ikke sånn det er da, av og til i allfall.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.671
Sted
Torget vurderinger
0
Skal vi seeeeee...

Selv har jeg jo ikke over 5000 innlegg her, men jeg synes faktisk ikke det er grunnen til at jeg ikke synes det skal belønnes, ganske enkelt fordi det ikke skal bli noe kappløp om å oppnå et visst antall innlegg.  Det blir fort mye svada på forumet dersom antall innlegg blir et mål i seg selv.
Som om det ikkje skulle vere svada uansett. Her på sentralen snakkar vi om KVANTITET!!!

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.671
Sted
Torget vurderinger
0
1. Hvis noe slikt hadde blitt belønnet ville vi bli mer oversvømmet med tøvete enlinjers poster bare for at folk skal få opp tallet sitt.

(...)

2. Jeg forslår at man fjerner dette tallet helt da det er mer til hjelp for å ødlegge sentralen.
1. Kva er problemet?
2. Nei, det er eg sterkt imot. Då ville hierarkiet forsvinne, off-topic tape seg, og kanskje heile sentralen orienterer seg meir mot det saklege. Og det er ikkje alle (iallfall ikkje dei andre nettstadane og hifimagasina som kjempar om merksemda til entusiastane) tente med....
;D

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Kanskje det burde settes ned en komité som vurderer saklighet, informativt innhold, humor og lignende for hvert innlegg. Med en poengskala fra 0 til 100 ville man fått et mer realistisk forhold mellom kvalitet og kvantitet.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.894
Sted
Østfold
Det høres fornuftig ut Arve. Da kan jo samtidig komiteen ta stilling til dette med eventuelt større pengepremier osv.

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
929
Høvding: Går det an å få tilbake de innleggene jeg tapte på å melde meg ut som "Karl", og legge de til de innleggene jeg har skrevet som "Gjest"?

:-[ :-*

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.671
Sted
Torget vurderinger
0
Høvding: Går det an å få tilbake de innleggene jeg tapte på å melde meg ut som "Karl", og legge de til de innleggene jeg har skrevet som "Gjest"?

Før Høvding kan få råd frå komiteen, må han opplyse i kva grad han har økonomi til å betale også Karl/Gjest eit passande beløp.....

:-[ :-*

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.865
Godt poeng Arve,

Men i tillegg til den kvantitative vurderingen bør det kanskje også være litt skjønn. Dvs - når man har rundet 5000 - så bør noen vurdere om vedkommende bidrar positivt. Hvis det er tilfellet, så bør det være duket for julebord på HFS sin regning. E

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.865
På den annen side: Hvis kvantitet kommer i fokus....

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.865
så vet jeg hvordan jeg skal booste innleggstallet.

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.865
Beklager alle småpostene.

Ble nesten litt dumt dette her.

;D ;D ;D ;D ;D ;D

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
nei, jeg klarer ikke holde meg.
Et av alternativene kunne ha vært: komme med en oppdatering snart?

R

Rojoh

Gjest
Eg tykkjer dei tre moglegvis kunni ha lese korrektur på alle innleggja her på sentralen. Av ein eller annan grunn vert eg alltid freista til å tenkja litt nynorsk når eg les innleggja dine Arve.

Mvh. Johan

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Dersom vi får lov å bruke tre desimalar, skal eg ta på meg å sitje i komiteen. Eg kjem også med framlegg om at VidarP og SnickersIs vert med i komiteen....
Eh... er det slik at det er ca. tre personer med over 5k inlegg og en av disse foreslår en premieriing, (avstemming skulle det visst være) med et krav om at de to andre sitter i komiteen? ;D

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Hva med å se antall innlegg i sammenheng med hvilket tidsrom de er skrevet, altså innlegg pr. tid... for så å tilby psykiatrisk hjelp når en overgår en viss grense. Rett og slett hjelp til å komme tilbake i et normalt liv igjen! Hahaha

K.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.080
Torget vurderinger
1
Heil og Sæl Skolelærer! Det står respekt av 5000+ velformulerte innlegg.
Klart det står respekt av å ha deltatt her inne. Flere tusen innlegg har man brukt flere år på, med mindre man er kronisk sinnslidende Hifi-man... ;D

Topp Bunn