DECCA Pure Analogue

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.103
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
1762361020016.png
Selvfølgelig kunne ikke Universal la den analoge DG-katalogen være alene i verden om å bli remastret kun for LP. Nå kommer det mer å bruke pengene på, og ja, det er Rainer Maillard og Sidney C. Meyer hos EBS som har tatt seg av mastering og skjæring her også :
Legg merke til at Decca nå også inkluderer Philips. Covere uten plateselskapslogo var originalt Philips-utgivelser.
Lurer meg på om jeg kanskje muligens må ha den Sibeliusen.

Sist redigert:

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Antall liker
9.476
Torget vurderinger
1
Pallas pressingene er bra de men er så inni helvete statiske og dekkes av støv på rekordtid....

Ble medlem
06.04.2019
Antall liker
14.751
Torget vurderinger
2
Pallas pressingene er bra de men er så inni helvete statiske og dekkes av støv på rekordtid....
Ser du skriver det av og til men det har jeg aldri opplevd, vet ikke hvor mange jeg har som er presset der men noen hundre er det.

Tweedjakke

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2008
Antall liker
7.614
Sted
Market Snodsbury
Dette er veldig fint.

Såg at Vårofferet kjem i 45 rpm; sjølv om eg ikkje tviler på at EBS veit kva dei gjer, så irriterer det meg mildt (nett på same måten som det irriterer at dei gjer det med RCA LS-serien).

Ble medlem
06.04.2019
Antall liker
14.751
Torget vurderinger
2
Dette er veldig fint.

Såg at Vårofferet kjem i 45 rpm; sjølv om eg ikkje tviler på at EBS veit kva dei gjer, så irriterer det meg mildt (nett på same måten som det irriterer at dei gjer det med RCA LS-serien).
Veldig mange, for ikke å si de fleste, av disse RCA LS platene fra Analogue Production er fortsatt å få tak i på 33.

Topp Bunn