Datahjørnet - diskuter datamaskin som lydavspiller

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.191
Torget vurderinger
4
Hvorfor blir alle trådene som omhandler data på en eller annen måte flyttet til den tråden når beskrivelsen heter: "diskuter datamaskinen som en lydasvpiller"?

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.669
Torget vurderinger
4
Det var nettopp grunnen til at jeg la min tråd om ekstern HD hit til OT, men jammen ikke lett å gjøre ting rett når ikke engang selveste ledelsen klarer å følge sine egne regler.

G

Gjestemedlem

Gjest
Nå må dere skynde dere å diskutere før denne tråden forsvinner til 'Kommentarer og hjelp til forumet' eller deromkring...

Men jeg kan jo gi moderatørene et lite dillemma.. så kanskje den får bli her nede en stund :)

Vedlegg

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.191
Torget vurderinger
4
Hadde vært greit med en uttalelse fra Bjornh da han flyttet trådene jeg reagerte på.

Jeg har postet denne tråden som positiv kritikk da jeg tolker datahjørnet som data releatert til hifi mens alt annet om data bør ligge i off topic.

Ref trådtittel.

Vegardaase

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
2
Jeg har tidligere foreslått å opprette en katagori under datahjørnet med tekniske dataspørsmål. Dette var ikke aktuelt fordi det ble for mange kategorier.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.191
Torget vurderinger
4
Men hvorfor i allverden kan man ikke bare ha dataspørsmålene under off topic, greit med litt avveksling fra de typiske diskusjonene der.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.457
Torget vurderinger
1
Anonym skrev:
Hadde vært greit med en uttalelse fra Bjornh da han flyttet trådene jeg reagerte på.

Jeg har postet denne tråden som positiv kritikk da jeg tolker datahjørnet som data releatert til hifi mens alt annet om data bør ligge i off topic.

Ref trådtittel.
Jeg synes det er greit å samle der som dreier seg om data under datahjørnet, for å unngå for stor spredning av tema som omhandler "data". Nå er ikke alt som postes rundt data lyd eller bilde relatert, men de som oppholder seg på Datahjørnet er ofte kompetente og er raske med å gi svar på ulike problemstillinger.

bjornh, moderator

Topp Bunn