- Ble medlem
- 18.08.2005
- Antall liker
- 6
Har en gammel PC som ungene får bruke til spill og dill, men nå var den jammen blitt stappende full. Var bare 120 MB ledig plass med 10 GB harddisk. Så nå har jeg slettet en del, men det er ennå mye som bør vekk. Problemet er at jeg har fjernet det som var tilgjengelig og som jeg ønsket vekk vha. add/remove programs. Noen program har avinnstaleringsprogram, men mange har ikke. Hvordan får jeg vekk disse andre uten at det blir liggende igjen en masse tullefiler på maskinen?
Er klar over at jeg bør formatere hele maskinen, men det blir sånn styr å få lagt ting inn igjen, og jeg vet ikke om jeg har alt som trengs tilgjengelig, så det vil jeg helst unngå.
Bruker windows 2000 på denne.
Noen som har gode råd? Finnes det greie opprydningsprogram for dette? Utenom scandisk og defreg?
Er klar over at jeg bør formatere hele maskinen, men det blir sånn styr å få lagt ting inn igjen, og jeg vet ikke om jeg har alt som trengs tilgjengelig, så det vil jeg helst unngå.
Bruker windows 2000 på denne.
Noen som har gode råd? Finnes det greie opprydningsprogram for dette? Utenom scandisk og defreg?