- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Der kassaapparatet står, der alle barn og voksne går, der er det ukeblad og snop du får.
Der henger barnetimegodt, pastiller, sure drops og knott, aviser, Donald, romantikk og "Knoll... og Tott".
Blader med bilder av alle slag, men ett titter alle på, og det henger og henger og henger der vi skal gå, og hva er det?
Det er en dame som viser frem rompen sin. Hun smiler der hun står og det var det.
Det er en dame som viser frem rompen sin, og mange som betaler for å se.
Damer styrer store land. Damer kjører heisekran. En dame reddet over hundre mann.
Jeg vet en som skårer flotte mål og en som tar elektrisk ål. En sveisedame bygger svære skip... av stål
Ja det fins spennende damer av alle slag, men en titter alle på, for hun henger og henger og henger der vi skal gå, og hvem er er det?
Det er en dame som viser frem rompen sin. Hun smiler der hun står og det var det.
Jeg satte på TV for å se musikk: "Europe's number one".
Og jeg titter og titter og titter for hva kommer fram? Jo!
Gustav Lorentsen
Aqua-Lene kliss naken i dansk magasin - Kjendis
Her poserer Suzann Pettersen naken for ESPN - sport - Dagbladet.no
Emma, Thomas og Daniel forsvarte den norske naken-�re - Kjendis
- Videoen der vi er mest avkledd - Kjendis
SP-profil kortvokst-mobbet etter lettkledde bilder: - Gir faen og gjør det igjen - VG Nett om Mobbing
Fortsatt god sommer...
Der henger barnetimegodt, pastiller, sure drops og knott, aviser, Donald, romantikk og "Knoll... og Tott".
Blader med bilder av alle slag, men ett titter alle på, og det henger og henger og henger der vi skal gå, og hva er det?
Damer styrer store land. Damer kjører heisekran. En dame reddet over hundre mann.
Jeg vet en som skårer flotte mål og en som tar elektrisk ål. En sveisedame bygger svære skip... av stål
Ja det fins spennende damer av alle slag, men en titter alle på, for hun henger og henger og henger der vi skal gå, og hvem er er det?
Jeg satte på TV for å se musikk: "Europe's number one".
Og jeg titter og titter og titter for hva kommer fram? Jo!
Gustav Lorentsen
Aqua-Lene kliss naken i dansk magasin - Kjendis
Her poserer Suzann Pettersen naken for ESPN - sport - Dagbladet.no
Emma, Thomas og Daniel forsvarte den norske naken-�re - Kjendis
- Videoen der vi er mest avkledd - Kjendis
SP-profil kortvokst-mobbet etter lettkledde bilder: - Gir faen og gjør det igjen - VG Nett om Mobbing
Fortsatt god sommer...