Høyttalere Dali P10-DSS SUB restarter hvert 6 sekund...

vegar_m

Medlem
Ble medlem
03.06.2015
Innlegg
42
Antall liker
6
Jeg flyttet anlegget til nytt hus. Har koblet opp alt på samme måte. Nå ser det ut som suben restarter ca. hvert 6 sekund. I displayet foran står det «On» deretter «Hifi». Så går displayet i svart, og så gjentar dette seg hvert 6 sekund igjen og igjen. En lett på-av klikkelyd i suben høres hver gang dette skjer. Lampen på baksiden av høyttaleren lyser grønt, og akkurat når det restarter, så ser man at lampen såvidt får et lite blink.
Har forsøkt å sette SUB i både auto/manuell.
Får heller ikke resatt til fabrikkinnstillingene, fordi man må holde knapper på fjernkontroll inne i 10 sekund. På grunn av restarter som skjer på under 10 sek, så ser det ikke ut som manøveren virker.
Har forsøkt å ta strøm ut-inn på sub. Har forsøkt å ta inn-kildene helt bort. Samme resultat uten noen kabler inn.
Alt er koblet helt identisk som tidligere.

Tror ikke det kommer lyd ut i dem. Virker dødt. Kjøres fra analog ut på TDAI 2170 og dette er setting på analog ut:
«Low pass»
«Volume regulated»
«Output level 0.0db»
«L/R Signals: Stereo»

Noen råd?

EDIT:
Prøvde factory reset på 2170. Samme resultat. SUB restarter altså uavhengig av kilder inn. Bare man skrur den på så restarter den hvert 6 sekund med et klikk. Enkelte ganger høres flere superraske klikk når restarter skjer i SUBen.
Hvis jeg klikker meg aktivt rundt hele tiden på fjernkontrollen til SUBen så restarter den ikke. Men så fort jeg ikke foretar meg noe restarter den igjen og igjen.
 
Sist redigert:
Topp Bunn