Digitale avspillere DAC til låns/byttelån. Sør-Trøndelag.

The Last One

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.01.2014
Antall liker
1.842
Sted
Trondheim.
Hei.

Kommer mest sannsynlig en Sansui AU-5500 i dag, eller i morgen. Har behov for en DAC så man kan se sånn ca. hva man kan få av lyd på Sansui'en.

Har en Primare i22 som brukes nå. Innebygd DAC. Kan eventuelt lånes ut mot en grei DAC. Sitter du på noe billig, som bare ligger og slenger, ta kontakt. Et rimelig kjøp kan være aktuelt inntil videre.

Abrahamsen V6 og Hegel er interessant, men alt er opp til vurdering. :)

Anders.

Sist redigert:

sirop

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.12.2007
Antall liker
221
Torget vurderinger
5
Tja.. jeg har en NAD D1050 med balanserte og ubalanserte utganger da.
Men jeg har ikke innebygd DAC i forsterkeren, men om jeg får låne i22`n din mens du låner DACen så kan vi sikkert fikse det.

The Last One

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.01.2014
Antall liker
1.842
Sted
Trondheim.
Flott, sirop!

Har ikke bruk for Primaren mens man skal prøve ut Sansui'en :) Men jeg må få ordnet meg med noen andre kabler. Inngangen til HTkabler på Sansui'en er som små tråder. Gammelt. Litt usikker på hva jeg skal finne på. Du har ikke noen kabler der tråden stikker ut på enden. Ikke noe plugg.

Hvor du holder til sånn ca? Glem det. Roter igjen. Vet jo godt hvem du er :)

Takk, Leikis Lyd! Men det blir litt enklere med, sirop, ser det ut til.

Sist redigert:

sirop

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.12.2007
Antall liker
221
Torget vurderinger
5
Skal sjekke i skapet ang. kabler.
Det hadde vært intressant for meg også å sjekket hvordan en halvgammel Rotel som jeg har står seg mot nyere teknologi i i22.

Jeg bor forøvrig på øvre tvereggen 62, men skal på city syd senere i dag, vi kan jo evt. møtes der?

The Last One

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.01.2014
Antall liker
1.842
Sted
Trondheim.
Kjører ikke bil jeg, vettu :)

Eventuelt om du har noen bananplugger. Kabel med bananplugg til HT. Kun tråd i andre enden. Jeg må nesten få fikset noe før du stikker av med i22'en. Ellers blir jeg sittende uten lyd. Jeg vil nødig noe mer ut i dag, da vinteren har slått til for fult. Men de har så jeg kan få fikset meg noe inntil videre på Biltema/Chlas.

sirop

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.12.2007
Antall liker
221
Torget vurderinger
5
Okei, gi meg beskjed hva du finner ut.

The Last One

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.01.2014
Antall liker
1.842
Sted
Trondheim.
Ta det når det passer for deg. Jeg tror jeg har fått rotet til noe nå, fram til i morgen.

Sist redigert:
Topp Bunn