|
Hva ligger denne på i pris?bevisfrond skrev:Benchmark Dac 1, er vel et åpenbart alternativ. Denne har nå også kommet i utgave medd USB inngang.
Takker, hører mange er fornøyde med RME, men tror ikke jeg ville klart å leve med det designet.el_mariachi skrev:RME ADI-2 er vel en kandidat.
In that case: Corda Aria.noruego skrev:Takker, hører mange er fornøyde med RME, men tror ikke jeg ville klart å leve med det designet.
Hmm, den hadde i allefall glidd rett inn om jeg hadde endt opp med T+A sin V10/D10 kombo som jeg opprinnelig hadde bestemt meg for.OivindJ skrev:In that case: Corda Aria.noruego skrev:Takker, hører mange er fornøyde med RME, men tror ikke jeg ville klart å leve med det designet.
Andervik har noen spennende produkter fra Stello (har ikke hørt dem men skal så snart som mulig!); han har dessuten en brukt benchmark så jeg idag.noruego skrev:Hmm, den hadde i allefall glidd rett inn om jeg hadde endt opp med T+A sin V10/D10 kombo som jeg opprinnelig hadde bestemt meg for.OivindJ skrev:In that case: Corda Aria.noruego skrev:Takker, hører mange er fornøyde med RME, men tror ikke jeg ville klart å leve med det designet.
Hva med denne fra audio-technica?noruego skrev:Ville sette pris på forslag til gode hodetelefonforsterkere med innebygget DAC. Bør ha minst to digitale innganger, og selve boksen må ikke være større enn at den kan tas med på reiser.