- Ble medlem
- 10.04.2013
- Antall liker
- 273
Er det noen som har tips/erfaringer med en dac/amp til Sony nettbrett eller evt android baserte? Har nå 3 hodetelefoner av ok kvalitet, så hadde vært moro og prøvd ut en bærbar dac/amp.
|
Under 900 for Black og under 1900 for Red på Hifi Klubben. Får du det billigere enn det når du tar moms og frakt med i beregningen?Den ser veldig interessant ut ja, ser ut som den er billigst fra en Koreansk selger nå, den hadde nok kanskje vært den beste matchen ja![]()
Hei, det var Sony modellen jeg tenkte på vedrørende import fra Sør Korea, kan ikke tenke meg at det være mye vits og importere Dragonfly dacen nei. Sony modellen finnes ikke for salg i Norge, så vidt jeg kan se.Under 900 for Black og under 1900 for Red på Hifi Klubben. Får du det billigere enn det når du tar moms og frakt med i beregningen?Den ser veldig interessant ut ja, ser ut som den er billigst fra en Koreansk selger nå, den hadde nok kanskje vært den beste matchen ja![]()
Lett å bli forvirret, he he he. Da stiller det seg ganske annerledes.Hei, det var Sony modellen jeg tenkte på vedrørende import fra Sør Korea, kan ikke tenke meg at det være mye vits og importere Dragonfly dacen nei. Sony modellen finnes ikke for salg i Norge, så vidt jeg kan se.Under 900 for Black og under 1900 for Red på Hifi Klubben. Får du det billigere enn det når du tar moms og frakt med i beregningen?Den ser veldig interessant ut ja, ser ut som den er billigst fra en Koreansk selger nå, den hadde nok kanskje vært den beste matchen ja![]()