Da dikene brast

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
om fem minutter starter dokumentaren om orkanen Katrina og New Orleans. Dog sendes den på den udugelige kommunistkanlaen NRK, men er vel verdt å få meg seg likevel. En av kveldens bedre innslag i en ellers hjernedød tv-kveld.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
"Tenk å stå med et skilt: "Redd meg nå" " jeg skjønner godt at folk er redde"" <smil> :p :p :p

JohnBender

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.04.2006
Antall liker
0
"Kommunistkanalen" NRK sendte også en glimrende dokumentar om Lou Reed i kveld. Merkelig hvordan de stort sett sender alt jeg gidder å se på tv..

Og jeg som ikke er spesielt begeistret for kommunisme engang da gitt..

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
"Kommunistkanalen" NRK sendte også en glimrende dokumentar om Lou Reed i kveld. Merkelig hvordan de stort sett sender alt jeg gidder å se på tv..

quote]

rart det der.......

S

Stipilo

Gjest
"Kommunistkanalen" NRK sendte også en glimrende dokumentar om Lou Reed i kveld. Merkelig hvordan de [NRK] stort sett sender alt jeg gidder å se på tv..
Da kan du betale for NRK. Hørt om "abonnement" eller "betal-TV"? Ser overhodet ingen grunn til at jeg skal punge ut for at du skal få se Lou Reed. Men hvis du synes det er en bra ordning, så har jeg noen fakturaer fra CDON som du kan få betale.

JohnBender

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.04.2006
Antall liker
0
Jeg ser heller ingen grunn til at du skal betale for at jeg ser på NRK, men hvis det er ordningen du foreslår kan jeg sende deg regningene for lisensen min snarest ;D

Hvordan går det egentlig i Hotel Cesar ? Har det kommet til nye karakterer med uvanlige navn ?

S

Stipilo

Gjest
Jeg betaler for at du skal få se NRK, det er ordningen vi har i dag. Jeg vil ikke ha NRK, ikke til den prisen de tilbyr iaf, men jeg vil ha TV.

Hotell Cæsar går sin gang. Anna Nicole har nettopp tatt overdose, Lindsay er på rehab, Saddam er død, Ehud sliter fortsatt med bråk på naborommene og alle andre er småhysteriske fordi de mener klimaanlegget er i stykker.

JohnBender

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.04.2006
Antall liker
0
Jeg betaler for at du skal få se NRK, det er ordningen vi har i dag. Jeg vil ikke ha NRK, ikke til den prisen de tilbyr iaf, men jeg vil ha TV.
Da får du vel stemme på Carl Ivar da.. han er vel den eneste som vil legge ned statskanalen. Jeg håper du er rik, du vil nemlig trenge pengene ;)

P.S. Jeg ser du sier at du betaler NRK avgiften min, men purringene kommer likefullt .. Statens innkrevingssentral, de er ikke til å spøke med vet du.

Hotell Cæsar går sin gang. Anna Nicole har nettopp tatt overdose, Lindsay er på rehab, Saddam er død, Ehud sliter fortsatt med bråk på naborommene og alle andre er småhysteriske fordi de mener klimaanlegget er i stykker.
;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg ser på nrk og tv2 akkurat som det passer og interesserer meg. Har ingenting prinsippielt imot noen av kanalene, og betaler gjerne lisens for nrk for å slippe reklame.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Jaja, så ble det til en lisenstråd da...
Noen som så programmet? Gikk vel også på svensk riksfjernsyn for noen dager siden.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Merkelig at de ikke brukte Wide Awke av Chris Cornell som bakgrunnsmusikk.

K

kathrine

Gjest
Jaja, så ble det til en lisenstråd da...
Noen som så programmet? Gikk vel også på svensk riksfjernsyn for noen dager siden.
Hei!
,og har blitt vist på Discovery i hvertfall tre ganger..
en del gode musikk program på NRK2, men personlig synes jeg de begynner sent spesielt i ukedagene.
Vh
S

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Håper noen fikk meg seg del to av denne sterke dokumentaren. Kan vel trygt si at visse politiske ledere strøk til svenneprøven under og etter denne katastrofen i USA's bakgård..........

Topp Bunn