om fem minutter starter dokumentaren om orkanen Katrina og New Orleans. Dog sendes den på den udugelige kommunistkanlaen NRK, men er vel verdt å få meg seg likevel. En av kveldens bedre innslag i en ellers hjernedød tv-kveld.
|
"Kommunistkanalen" NRK sendte også en glimrende dokumentar om Lou Reed i kveld. Merkelig hvordan de stort sett sender alt jeg gidder å se på tv..
quote]
rart det der.......
Da kan du betale for NRK. Hørt om "abonnement" eller "betal-TV"? Ser overhodet ingen grunn til at jeg skal punge ut for at du skal få se Lou Reed. Men hvis du synes det er en bra ordning, så har jeg noen fakturaer fra CDON som du kan få betale."Kommunistkanalen" NRK sendte også en glimrende dokumentar om Lou Reed i kveld. Merkelig hvordan de [NRK] stort sett sender alt jeg gidder å se på tv..
Da får du vel stemme på Carl Ivar da.. han er vel den eneste som vil legge ned statskanalen. Jeg håper du er rik, du vil nemlig trenge pengeneJeg betaler for at du skal få se NRK, det er ordningen vi har i dag. Jeg vil ikke ha NRK, ikke til den prisen de tilbyr iaf, men jeg vil ha TV.
;DHotell Cæsar går sin gang. Anna Nicole har nettopp tatt overdose, Lindsay er på rehab, Saddam er død, Ehud sliter fortsatt med bråk på naborommene og alle andre er småhysteriske fordi de mener klimaanlegget er i stykker.
Hei!Jaja, så ble det til en lisenstråd da...
Noen som så programmet? Gikk vel også på svensk riksfjernsyn for noen dager siden.