|
+1SaltyDog skrev:Jeg kjøpte SACD boksen da den kom ut, og vil anbefale CCR i SACD-utgave på det varmeste.
(såfremt du liker CCR da...).
Er det nå man skulle kunne tillate seg en +1 ?SAL skrev:Hvor finner man denne?
Mvh.
SAL
Finner ikke Analogue Productions utgivelser på kompaniet. Ikke MoFi eller andre audiophile utgivelser heller.JackX skrev:Er det nå man skulle kunne tillate seg en +1 ?SAL skrev:Hvor finner man denne?
Mvh.
SAL
Anyway, jeg gikk opp til Platekompagniet og spurte, men de visste knapt nok hva SACD var, langt mindre CCR.
Cheers.
Faktisk så er dette en av de tingene jeg syns er overlegent bedre på disse utgavene fra Analog Production i forhold til de andre digitalutgavene jeg har hørt, inkl en Greatest Hits på 24 kt Gold audiophile edition; at det er klart mere punch/rytmikk i nedre mellomtone på SACD/CD utgaven.geirf2 skrev:For min del blir det en todelt greie. Skulle ønske at slike remastringer med dagens teknologi kunne gitt litt mer trøkk i de nedre oktaver. At innsp.teknologien på den tid kanskje var såpass mangelfull at man ikke fikk med seg stortrommetrykket el bassen skikkelig, så er det vel mulig å fikle med dette i dag. På den annen side så er det jo det autentiske aspektet at det var slik det var. Ja-ja, CCR svinger nå uansett, selv om visse låter til tider kan bli litt tynt og kjedelig, selv på SACD.