Clarke, Miller og Wooten

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Fy fillern, det er vel en må ha plate, denne skal jeg ha, ja.
Mvh.KW

Wooten bl a. kan høres her:

www.last.fm/music/Victor+Wooten?autostart

edit:
ehhh ::) Det var vist ikke så mye en kunne lytte til Wooten likevel, men han er jo medmusikant på noen av artistenes album (som en kan høre på f.eks. Bela Fleck)
Ellers kan en jo høre litt på de to andre, siden de står på similar lista til venstre.

topspin

Medlem
Ble medlem
31.10.2004
Antall liker
0
Bestilt fra hvor da?, dette kan bli himmel eller h#&=##te, slike prosjekter har en skummel tendens i å ende opp i gamle opptråkka mel.linjer og ar., håper inderlig ikke det for denne sjangeren har sine absolutt lyse sider men det er bare så alt for langt mellom dem etter hvert og jeg har vært hekta siden 73 - 74 men for all del dette må jo sjekkes ut og det lysner jo litt i tunellen nå som Return To Forever er ute på veien og musiserer i org.tappning, et morsom lite korps det der.

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.244
Sted
Nøtterøy
topspin skrev:
Bestilt fra hvor da?, dette kan bli himmel eller h#&=##te, slike prosjekter har en skummel tendens i å ende opp i gamle opptråkka mel.linjer og ar., håper inderlig ikke det for denne sjangeren har sine absolutt lyse sider men det er bare så alt for langt mellom dem etter hvert og jeg har vært hekta siden 73 - 74 men for all del dette må jo sjekkes ut og det lysner jo litt i tunellen nå som Return To Forever er ute på veien og musiserer i org.tappning, et morsom lite korps det der.
Det kan vel hende at de blir noe gammelt oppkok i flg. låtlisten, men det kan jo bli bra det også.

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1

Låtliste
01: Los Maestros De Frecuencias Bajas

02: Thunder

03: Hillbillies On A Quiet Afternoon

04: Mongoose Walk

05: Los Tres Hermanos

06: Lopsy Lu - Silly Putty (medley)

07: Milano

08: Classical Thump (jam)

09: Tutu

10: Li'l Victa

11: Pendulum

12: Lemme Try Your Bass (Interlude)

13: Grits

Godalive

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.02.2007
Antall liker
365
Torget vurderinger
0
Denne skal jeg også ha.
Har akkurat kjøpt "Palmystery" med Wooten, og ble som vanlig mektig imponert over denne herremannens virtuositet :). Samtidig er det en vel-arrangert og variert plate, anbefales sterkt.

Topp Bunn