carlifornication

joaredge

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.08.2005
Antall liker
3
Sitter og ser på tvserien nå og la merke til hovedpersonens stereo. Så ut som en reskpektabel samling... noen som har info om dette?

Rizzo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2006
Antall liker
49
Torget vurderinger
11
He-he, la merke til den jeg og, så rimelig seriøs ut:)

Timba

Medlem
Ble medlem
14.10.2007
Antall liker
0
Platesnurreren så ut som en AVID i farta. Resten rakk eg ikke. Finnes vel på nett-tv i morgon så jeg vi fryse bilde og sjå :)

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
11
For noen geeker vi er ;D. La merke til det samme og tok opp noen sekunder med bilde av racket. Umulig for meg å si hva som sto der, men bra må det være 8).

Frank

I

ijustpop

Gjest
Har ikke sett serien, men platespilleroppsettet har blitt diskutert i en tråd på forumet. Der ble det også sagt at det var en Avid platespiller. På det gamle forumet hadde vi jo en tråd som omhandlet hifi-oppsett i filmer og tv-serier. Burde kanskje få i gang en slik en igjen.

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.262
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Hmmm, dette kunne kanskje vært en tråd? Med anlegg sett på film/serie? Husker f.eks Clockwork Orange og As good as it get's med Jack Nicholsons Mc Intosh anlegg og hundrevis av vinylskiver stablet på gulvet. Eller hva med Nakamichi karusell-kassettspilleren i 9,5 weeks?

Fadamacka

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
Haha, tenkte på akkurat det samme. Faen, vi er sære.

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Dette la jeg ikke merke til, for jeg missa episoden. Men jeg skal jammen se etter når jeg har fått lasta den ned..
Er forresten også et fett McIntosh oppsett i leiligheten til han litt sleipe politifyren i Departed. ;)

Fadamacka

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
Ja stemmer det Pengvim. Når jeg tenker etter registrerte jeg at de var felt inn i veggen. Skal tro hvordan det blir med varme da...

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Fadamacka skrev:
Ja stemmer det Pengvim. Når jeg tenker etter registrerte jeg at de var felt inn i veggen. Skal tro hvordan det blir med varme da...
Mange av McIntosh sine konstruksjoner blir ikke spesielt varme.. De er felt inn i Vika-butikken til Hifi Center Kjeden også mener jeg å huske. ::)

Topp Bunn