Bukkene Bruse (Steinstolen / the stone chair)

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Ramla over denne på nettet i dag, og dette virker som ei plate som det ikke går tretten av på dusinet.. Er det noen her som har den og som kan gå god for lyden på denne ? Dette var nytt for meg og jeg fikk meg en litt sånn "in your face" opplevelse! om det låter bra på cd må dette være et must "kjøp"??

Prøvde å søke her på sentralen om denne, men fant ikke no...

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.165
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Om det går tretten av denne på dusinet...tja. Vet ikke hvor mye folkemusikk du hører på, men det er jo et stjernelag av utøvere her. Annbjørg Lien,Arve Moen Bergset,Steinar Ofsdal og Bjørn Ole Rasch.

Kvaliteten på innspilling,miks og mastering er vel litt over snittet, men ikke slik at man legger spesielt merke til det. Hvert instrument får sin tildelte oppmerksomhet og opptaksrommet låter romslig igrunn.

Har vel eid denne skiven 8-10 år. Får sånn passe mye oppmerksomhet her, men ikke mer enn at jeg måtte spille den pånytt for å legge merke til kvaliteten på jobben i studioet.

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Jeg hører ikke på folkemusikk (i det hele tatt stort sett, men kanskje jeg burde, siden jeg synes denne hørtes litt spennende ut).

Tusen takk for feedback :)

Griffenfeldt skrev:
Om det går tretten av denne på dusinet...tja. Vet ikke hvor mye folkemusikk du hører på, men det er jo et stjernelag av utøvere her. Annbjørg Lien,Arve Moen Bergset,Steinar Ofsdal og Bjørn Ole Rasch.

Kvaliteten på innspilling,miks og mastering er vel litt over snittet, men ikke slik at man legger spesielt merke til det. Hvert instrument får sin tildelte oppmerksomhet og opptaksrommet låter romslig igrunn.

Har vel eid denne skiven 8-10 år. Får sånn passe mye oppmerksomhet her, men ikke mer enn at jeg måtte spille den pånytt for å legge merke til kvaliteten på jobben i studioet.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.165
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Har du lyst på en folkemusikkcd med god lyd kan jeg forsåvidt anbefale deg en annen jeg har:

Gitt ut på et plateselskap som har blitt kjent utover våre landegrenser, lindberg lyd ( 2L )
denne ble gitt ut i 04.

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.262
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
pussig cover, ligner på noe jeg har i skapet på badet.... ;D

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Du kødder? :) er cd`en avlang som boxen ? :D

Griffenfeldt skrev:
Har du lyst på en folkemusikkcd med god lyd kan jeg forsåvidt anbefale deg en annen jeg har:

Gitt ut på et plateselskap som har blitt kjent utover våre landegrenser, lindberg lyd ( 2L )
denne ble gitt ut i 04.

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.262
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Øh, tvilsomt, det er vel hele bildet som er coveret.....

Topp Bunn