Bug på Torget !!!!!!!

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.717
Torget vurderinger
1
Vi har en liten bug på Torget, og hvis du sender en melding via "kontakt selger" i en annonse, så blir meldingen sendt fra "Gjest" og kan ikke svares på. Vi skal rette på feilen, og det er nok mest sannsynlig at vi har forårsaket feilen, og inntil i morgen bør en trykke på brukernavnet, og deretter "sende privat melding" fra vedkommendes profil hvis en ønsker å sende en melding til en annonseinnehaver.

Jeg sier ifra når feilen er rettet på.

Mvh
Høvdingen
 

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Innlegg
14.419
Antall liker
17.115
Sted
Oslo
Torget vurderinger
13
^ ^ Takk. Har opplevd det, ja.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.717
Torget vurderinger
1
Feilen er rettet, og nå virker det som det skal. Det var min feil i utgangspunktet, og jeg hadde en liten typo når jeg oppgraderte noen filer på Torget.

Mvh
Høvdingen
 
  • Liker
Reaksjoner: ptb

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.958
Antall liker
13.283
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
så da var jeg ikke på bærtur likevel :D
godt å vite...
flott fikset
mvh
Leif
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.501
Antall liker
7.493
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
Er det noen mulighet for og spore hvem meldinger fra "guest" egentlig kommer fra ? Jeg har en melding i innboksen min fra "guest" som vil handle noe, men jeg får ikke svart ham.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.717
Torget vurderinger
1
Er det noen mulighet for og spore hvem meldinger fra "guest" egentlig kommer fra ? Jeg har en melding i innboksen min fra "guest" som vil handle noe, men jeg får ikke svart ham.
PTB har svart, og han har rett.

Feilen som ble rettet på hindret systemet å se medlemsnummeret til avsender, og dessverre ikke mulig å spore opp.

Mvh
Høvdingen
 

crosswind

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.11.2012
Innlegg
5.322
Antall liker
13.398
Sted
Svartskog
Torget vurderinger
13
Har problem med art lägga ut annons från iPhone/iPad idag. Trycker lägg ut annonse och får upp en annonse utan bild och innehåll. Efter en stund kommer en PM med att annonsen utløpt..

Midlertidigt problem?

Edit.

Fick lagt ut annonsen utan bilder, men så fort jag vedlegger bilder går allt i stå.

Edit 2. Ser ut som problemet låg lokalt hos mig. Bilderna kommer som de skal nu.
 
Sist redigert:
Topp Bunn