bruktpris hjemmekino?

70charger

Fersking
Ble medlem
08.01.2012
Antall liker
0
hei. vurderer! og selge hjemmekino annlegget mitt, men lurer på om noen har no iinspill hva jeg kan få for det.?

surround reciver: onkyo integra tx ds-989 7.1 7x130w org fjernkontroll er ødelagt men følger med en lik onkyo kontroll uten lille displayet.
http://www.hometheaterhifi.com/volume_7_3/onkyo-tx-ds-989-receiver-8-2000.html slik forsterker:)
front: pro audioblack diamond v.2
center: black vecktor
surr: x4 pro audioimage 12
+ evt ferdig terminerte monster cable til frontht.

ganske pene men noe småtteri er det jo. da aller er i svart pianolakk.

mvh

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Det er ganske gamle saker, dette. Hvis receivertesten du linker til er fra august 2000, og dette reflekterer alderen på receiveren din, har denne receiveren liten verdi som surroundboks for de aller fleste. Neppe som noe annet heller. Til nød kan den sikkert brukes i et billig stereoanlegg - men det er lett å finne bedre og billigere saker hvis stereo er hensikten. For å være litt streng: Du skal være fornøyd hvis du får noe for den i det hele tatt. Bruk den heller som forsterker i et nr. 2 anlegg.

Høyttalerne er det litt mer håp for. Du sier ikke noe om alderen - men Audio Pro Black Diamond v2 ble, hvis jeg husker riktig, kåret til årets høyttalere i en eller annen klasse i Lyd&Bilde for en 6-7-8 (?) år siden. Et sted mellom 10 og 20% av nypris? Kan hende 25% hvis du finner den rette kjøperen. Bare for å prøve å spre litt glede og optimisme....

Bruktmarkedet for hifi er temmelig tøft - og enda verre er det for surround.

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Audio pro høytalerne er meget gode, men de ble solgt som helt sett nede i en 12 000 en gang, selv om det var prisen bare for frontene når de først kom. Gode som de tross alt er, vil de kanskje gi maks en 5000 kroner i kassa.
(en kompis har samme høytalerpakke og de spiller kanon på film og må være/ha vært et knall kjøp)
Onkyo recieveren var nok helt i topp klasse når den kom, men som nevnt ovenfor er det lite som blir så fort gammelt som surrond utstyr, nå vil nok de fleste ha hdmi 1,4, true hd osv. er nok mere verdt å ha som reserve eller i et anlegg nummer to.

70charger

Fersking
Ble medlem
08.01.2012
Antall liker
0
Var det jeg trodde se. Lurte på å gå over til stereo. Får heller sette den i garasjen. Og prøve å selge høytalerne.
Takk for hjelp:)

Topp Bunn