L
lark
Gjest
Jeg og kona reiser en tur til Bergen imorgen. Er det noen som vet om bra butikker å handle brukt vinyl i?
Ingen vits å møte opp tidlig her. Han som drifter kjelleren slenger innom sånn i 11-12 tida. Butikken lukter fryktelig vondt og har garantert problemer med fukt, og trolig sopp/råte. De fleste platene bærer preg av de trolig har sirkulert inn og ut av butikken noen ganger. Uansett er dette en butikk som absolutt er verdt å få med seg. Man kan jo være heldig, og komme innom på riktig dag.groovelab skrev:I tillegg ligg det ei sjappe i kjellaren til ei teikneseriebutikk i Hollendergaten.
Jasså, det var det jeg reagerte på sist jeg var hos deg.....trodde det var fra den oppvoksende slekt i etasjen over...platene var det altså.... ;DBirdman skrev:Butikken lukter fryktelig vondt og har garantert problemer med fukt, og trolig sopp/råte. De fleste platene bærer preg av de trolig har sirkulert inn og ut av butikken noen ganger.groovelab skrev:I tillegg ligg det ei sjappe i kjellaren til ei teikneseriebutikk i Hollendergaten.
Mvh.