Brukt vinyl i Bergen?

L

lark

Gjest
Jeg og kona reiser en tur til Bergen imorgen. Er det noen som vet om bra butikker å handle brukt vinyl i?

golyngset

Medlem
Ble medlem
23.11.2007
Antall liker
0
Sted
Kaupanger, Sogn
Hallo lark
Ville nok ha besøkt Samleren som ligg i Nygårdsgaten, ikkje langt frå Grieghallen. I tillegg ligg det ei sjappe i kjellaren til ei teikneseriebutikk i Hollendergaten.
Elles må Apollon nemnast (ny vinyl).
God tur til Vestlandshovudstaden!

Geir Ove

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
groovelab skrev:
I tillegg ligg det ei sjappe i kjellaren til ei teikneseriebutikk i Hollendergaten.
Ingen vits å møte opp tidlig her. Han som drifter kjelleren slenger innom sånn i 11-12 tida. Butikken lukter fryktelig vondt og har garantert problemer med fukt, og trolig sopp/råte. De fleste platene bærer preg av de trolig har sirkulert inn og ut av butikken noen ganger. Uansett er dette en butikk som absolutt er verdt å få med seg. Man kan jo være heldig, og komme innom på riktig dag.

Mvh.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.033
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Birdman skrev:
groovelab skrev:
I tillegg ligg det ei sjappe i kjellaren til ei teikneseriebutikk i Hollendergaten.
Butikken lukter fryktelig vondt og har garantert problemer med fukt, og trolig sopp/råte. De fleste platene bærer preg av de trolig har sirkulert inn og ut av butikken noen ganger.

Mvh.
Jasså, det var det jeg reagerte på sist jeg var hos deg.....trodde det var fra den oppvoksende slekt i etasjen over...platene var det altså.... ;D

Topp Bunn