Bruk av cookies

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Hvor mange ganger skal jeg være nødt til å klikke "Jeg aksepterer" bruk av cookies? Denne boksen dukker hele tiden opp på skjermen og gud(?) vet hvor mange ganger jeg har klikket på aksept.:(

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Hvor mange ganger skal jeg være nødt til å klikke "Jeg aksepterer" bruk av cookies? Denne boksen dukker hele tiden opp på skjermen og gud(?) vet hvor mange ganger jeg har klikket på aksept.:(
Hos meg forsvinner dette når jeg er pålogget.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Da trekker jeg skyndsomt følehornene til meg igjen. Pc'en min oppfører seg litt rart for tiden, så jeg må hele tiden logge meg inn på nytt på HFS. Jeg forbandt ikke disse tingene med hverandre. Takk for oppklaringen!:)

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
16.228
Sted
Sølvbyen
Vet ikke om det har noe med cookies å gjøre eller hva det kommer av, men opplever for tiden at det ikke går an å scrolle med musehjulet i IE på flere av trådene her inne. Noen ganger går det greit, andre ganger går det bare når man går til neste side i tråden, og atter andre ganger igjen går det ikke samme hva man gjør... ganske irriterende og tungvint, og dette har alltid fungert tidligere.

D

Dåbbel J

Gjest
HÆÆÆÆÆ..... Er det noen som fremdeles bruker IE ??? 8)

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Det ble gjennomført kontroll av Norges 500 mest besøkte websider, og vi fikk påpakk fra myndighetene om å innføre advarsel om Cookies da det er et krav fra EU. Jeg tenkte kanskje vi kunne snike oss unna, men dette gjelder kun for de som ikke er innlogget. Jeg så ingen grunn til å plage registrerte medlemmer med denne irriterende advarselen.

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
16.228
Sted
Sølvbyen
HÆÆÆÆÆ..... Er det noen som fremdeles bruker IE ??? 8)
Jada. Det er mange som bruker IE.

Har prøvd litt forskjellig tidligere, men syns Chrome og Opera etc. er litt sære og rare, og de aller fleste sider virker faktisk med IE. Unntatt HFS, akkurat nå for tiden.

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
2.569
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
6
Det er bedre med en advarsel for mye enn en for lite. Og IE11 fungerer fortsatt utmerket, jeg ser ingen grunn til å skifte browser før jeg må. Fordelen med IE11 er bl.a. at det går an å skru av faner og fanevisning. Jeg hater faner.

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
2.569
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
6
FF og mange faner... for jeg behersker multitasking :D
Det behersker jeg også, uten fanehelvete. Det er bare å ha kraftig nok PC til å kjøre IE i mange nok separate vinduer. Overklokket prosessor og nok RAM så er den saken i boks.

Topp Bunn