Broilere og annet fe i regjeringen.

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.273
Antall liker
418
Håper dette sitatet bare er tull eller en selvironisk spøk:

DAGENS SITAT: - Såvidt jeg har skjønt, er alle e.coli-bakteriene funnet i storfekjøtt. Det kan tyde på at storf er et dyr som ikke er egnet til matproduksjon. (Landbruksminister Bjarne Håkon Hansen)

De i regjeringen som ikke virker direkte idiot er de som kommer utenifra og er hentet pga sine kvalifikasjoner. Men Djupedal, Halvorsen, Veggimellom, Hansen, Brustad,...
:-[ :'( :-/
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.169
Antall liker
9.495
Da kan vi ta et annet sitat fra samme kilde. Saken her gjelder fugleinfluensa. ;D

"FrP, Siv Jensen:

(Foto: Scanpix)
- Vi stiller oss tvilende til om dette er en oppgave for staten. Det må også være opp til den enkelte fugl hvorvidt den ønsker å iføre seg vinterklær. Hver og en fugl må få bestemme over egen helse og vi skal ikke ha noe av at staten kommer og nærmest trekker luen nedover hodet på dem. Dessuten, har vi egentlig bruk for fugler i det hele tatt? De driter jo overalt, også på luksusyachtene til medlemmene våre som alle er vanlige småkårsfolk. Vi vil også gjøre oppmerksom på at når ryktet sprer seg blant fugler i fremmede land at det bare er å fly til Norge så får de alt opp i vingene, ja da blir vi oversvømt av skumle fugler fra all verdens kroker. "
 

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.273
Antall liker
418
He he he, men dagens sitat i Dagbladet er vel godbiter hentet "fra  virkeligheten"?

Edit: ser at den har røtter fra NRK Alltid Morro. Da så ;D ;D ;D

Selv om jeg ikke hadde vært overrasket om dette var nok en uttalse fra den kanten ;)
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.546
Antall liker
7.870
Torget vurderinger
0
Håper dette sitatet bare er tull eller en selvironisk spøk:

DAGENS SITAT: - Såvidt jeg har skjønt, er alle e.coli-bakteriene funnet i storfekjøtt. Det kan tyde på at storf er et dyr som ikke er egnet til matproduksjon. (Landbruksminister Bjarne Håkon Hansen)

De i regjeringen som ikke virker direkte idiot er de som kommer utenifra og er hentet pga sine kvalifikasjoner.  Men Djupedal, Halvorsen, Veggimellom, Hansen, Brustad,...
:-[ :'( :-/
Ingen skal bekylde meg for å forsvare den sittende, eller den forrige regjering for den saks skyld.

Men Bjarne Håkon ( Pølse ) Hansen er ikke landbruksminister. Han er vel arbeids og inkluderings minister. ( Iflg. FRP språk: Ansvar for arbeidsky innvandrere ! ) ;D

Landbruks og matminister er tidligere leder i Bondelaget og selvsagt SP politiker; Terje Riis-Johansen. :-/

Forøvrig så viser det seg at e-coli bassilluskene kommer fra sau som definisjonsmessig er småfe. Men det er vel best å ikke vite hva pølsa er laget av Bjarne Håkon ? ;D
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.169
Antall liker
9.495
Uffameg. Slik går det når Dagbladet/VG bruker NRK Alltid morro som kildemateriale ;D
Og leserene sluker det rått "Det er jo sant fordi det står i avisen" ;D ;D
 
Topp Bunn