Boulder 866 integrert forsterker

Boulder 866 integrert forsterker

Boulder 866 er en integrert forsterker som virkelig viser hvor bra en integrert forsterker kan bli. Her får man ekstrem oppløsning, klarhet og definisjon i kombinasjon med tilstrekkelig fylde og organisk lyd. Det er lett å bli overrasket når man hører på Boulder 866!

Boulder 866 leveres i to versjoner, analog eller digital. Den analoge versjonen har kun analoge innganger og fungerer derfor som en normal integrert forsterker. Den digitale versjonen har de samme analoge inngangene som den analoge versjonen, men har i tillegg digitale innganger (DAC) og streamingfunskjonalitet. Som streamer fungerer den med en rekke forskjellige systemer (Roon endpoint, UPnP, AirplAy 2 Wireless, Bluetooth).

Med sine konstante 200W i 8 ohm og peak power på 600W kan denne drive det meste av høyttalere på markedet uten problemer. Perfekt til oppsett hvor plassen er begrenset, men kravet til kvalitet er høyt!
unnamed.jpg
2.jpg

“The Boulder 866 delivers the goods flawlessly at all volume levels. I played everything from test tracks (not really fun, but necessary for evaluation) to tracks that grip me emotionally, and the 866 handle them all with ease. Reproducing incredibly wide dynamic range on bombastic symphonic pieces and the very fine details in Jewel Kilcher's voice that bring out the emotion of an 18 year old busker from Homer, Alaska, the Boulder 866 is an all-in-one that can do it all”

• The Computer Audiophile 16.12.20

“Considering how much of an improvement the 866 offers over the 865, Boulder could be charging much more for the privilege. Not only does it sound better, but it's more powerful, stylish and affordable than its predecessor, and with the option to add a DAC, this is a real winner.”

• What Hi-Fi 06.05.20
Se mer på våre nettsider:
https://malaaudio.no/Produkt/SEARCH/1003477/Boulder-866-Integrated

Tester:

https://audiophilestyle.com/ca/revi...lL_Y-2bIj20-OzAR8L4clov-KNIMfgBf6WSKPw95ywFMI

https://www.whathifi.com/reviews/boulder-866-integrated

Ta gjerne kontant eller kom innom vår butikk:

Telefon: 90953801
Epost: post@malaaudio.no

Askerveien 61
1384 ASKER

Åpningstider:
Mandag: 9-17 (Kun etter avtale) | Tirsdag: 9-18 | Onsdag: 9-17 | Torsdag: 9-20 | Fredag: 9-17 | Lørdag: 10-16

Kommentarer

U

Utgatt33029

Gjest
Dette MÅ være en av de aller mest fornuftige kjøp i denne prisklassen. Den har mye krefter, og en flott stor skjerm der du kan håndtere og justere nesten alt, resten justeres i den gode og enkle app på mobilen, og ikke minst så har den en super god dac som er Roon ready vist du trenger det. Den er lystett, så det kommer ikke mye støv i innmat. Den blir varm når den har fått kjørt seg noen timer, men aldri ubehagelig å legge hånden på topp platen. Eg har hatt Luxman L-590 forsterkere som ble mye varmere og er kjent for gjennomført god kvalitet, men de når ikke helt opp til kvalitetsfølelse en får når en håndterer og trykker på en Boulder 866. Alt er enkelt og logisk plassert, ja i mine øyne helt perfekt og godt gjennomført, og det MÅ det selvfølgelig være med tanke på at neste nye modell antagelig vis kommer om 15 år. ( kun magefølelse og synsing fra min side😜) Firmware oppdatering gjøres enkelt på den store skjermen eller i app. Eg er kjempefornøyd og gleder meg til å nyte denne monster forsterker opp igjennom pensjonist tilværelsen min som nærmer seg raskt. Eg uttaler meg kun som eier av Boulder 866, og har kun hatt kontakt med MalaAudio når eg kjøpte den, og fekk selvfølgelig god service som vanlig.(y) Takk for oppmerksomhet!

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
3.197
Link til alle artikler
1214
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Nyhet hos Mala Audio: Musical Fidelity B1xi – Klassisk hi-fi, moderne funksjoner

Nyhet hos Mala Audio: Musical Fidelity B1xi – Klassisk hi-fi, moderne funksjoner

• 0
Endelig er den lansert! Skikkelig HiFi, til meget hyggelig pris Vi har gleden av å introdusere den splitter nye B1xi fra Musical Fidelity – en integrert forsterker som kombinerer selskapets...
Fortsett
Bransjenyheter
iFi Audio ZEN Series gen. 3 - Fortsetter å imponere

iFi Audio ZEN Series gen. 3 - Fortsetter å imponere

• 0
iFi Audio Zen Series 3 – Ny generasjon, bedre enn noensinne Zen Series 3 er tredje generasjon av iFi Audios mest populære produktlinje – og tilbyr nå enda bedre lyd, forbedret tilkobling og...
Fortsett
Bransjenyheter
Matrix Audio slår til igjen - Et nytt tilskudd til siste generasjon produkter fra kvalitetsprodusenten

Matrix Audio slår til igjen - Et nytt tilskudd til siste generasjon produkter fra kvalitetsprodusenten

• 0
Matrix Audio TS-1 – Nytt knallprodukt fra Matrix Audio Matrix Audio TS-1 er en kompakt multifunksjons streamer-løsning utviklet for den seriøse lytteren som ønsker et elegant og fleksibelt...
Fortsett
Bransjenyheter
JL Audio Subwoofers - kanskje tidenes mest prisbelønnede subwoofere.

JL Audio Subwoofers - kanskje tidenes mest prisbelønnede subwoofere.

• 0
Subwooferekspertise fra JL Audio – presisjon, kraft og kontroll Når bass ikke bare skal merkes, men også høres med klarhet, dynamikk og musikalitet, er det få som gjør det bedre enn JL Audio. I...
Fortsett
Bransjenyheter
Matrix Audio MD-1 og MD-1P – Klare for demonstrasjon!

Matrix Audio MD-1 og MD-1P – Klare for demonstrasjon!

• 0
https://malaaudio.no/matrix-audio-md-1p-integrert-forsterker https://malaaudio.no/matrix-audio-md-1-integrert-forsterker Matrix Audio, kjent for innovativ digitalteknologi og kompromissløs...
Fortsett
Bransjenyheter
SilentPower fra iFi Audio – Stillhet i strøm gir klarhet i lyd

SilentPower fra iFi Audio – Stillhet i strøm gir klarhet i lyd

• 1
Strømforsyningen er hjertet i ethvert lydsystem – og ofte den mest oversette komponenten. En støyfri, stabil og kraftig strømforsyning er avgjørende for å hente ut maksimal ytelse fra DAC-er...
Fortsett
Topp Bunn