Botox

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.413
Torget vurderinger
1
Har sagt det før og sier det igjen, botoxinjeksjoner skader hjernen :p

Noen av de første tegnene er tap av evnen til å kle på seg, når en ikke lenger klarer å kneppe knappene er det på tide med genser

http://www.kjendis.no/2008/12/14/558221.html

Mvh Roald

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Skjønner ikke hvorfor mediene fortsetter å skrive om den klovnen (jo egentlig gjør jeg vel det...).

Det verste er at han til tross for sin utseendefiksering faktisk ikke ser særlig bra ut heller, med det oppblåste trynet.

G

Gjestemedlem

Gjest
Kjekt at Norge ikke utelukkende er befolket av potetbønder og stutumer, men at det er rom for kreative moderne menesker med stil og estetisk sans som våger å være anderledes og ikke er flau for å heve seg over bermen.

H

Hugh

Gjest
Mannens antrekk kan selvfølgelig diskuteres, men jeg skjønner han blir forbannet når skabbete journalister våger åpne kjeften. Hvordan så journalistene ut tror dere? Hvordan kler de som kritiserer ham seg? Det er fritt inn fra Karl Johan for de som ikke har vært der.

JT har i hvert fall et bevisst forhold til stil. Selv finner jeg stilen mindre elegant, nærmest vulgær, men sammenlignet med den jamne Batistini/Mc Gordon/LOGG mann ser han ut som en prins. Det er ikke galt med 2-3 knappers åpen kvalitetsskjorte , jeans og dressjakke eller mc-jakke en varm vårdag etter min mening. At han gidder bla opp 6500 for et par Louis Vuitton er hans valg. Selv har jeg bladd opp 2000euro for et par Zegna sko et svakt øyeblikk i Venezia.
http://www.zegna.com/couture?lang=en&section1=accessories
Slik ser en moderne Herre ut en deilig vårdag(kanskje en liten klipp og hvorfor seler?)

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Problemet med ham synes jeg kommer når han åpner munnen. Paris Hilton fremstår som en filosof i sammenligning. I så måte hever han seg ikke over bermen.

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.865
Det er i hvert fall på tide å revurdere pressestøtten til "botox-avisen" Dagbladet. Det står jo ikke nyheter i den avisen lenger.

Det er jo også slike aktører som gjør at Jan Thomas'ene blir så synlig i medeiebildet.

H

Hugh

Gjest
Bach_Man skrev:
Problemet med ham synes jeg kommer når han åpner munnen. Paris Hilton fremstår som en filosof i sammenligning. I så måte hever han seg ikke over bermen.
Hvorfor skal han være filosof og hvorfor skulle frk Hilton være dum? Er hun dummere enn f.eks Ingeborg Gjærum fra Natur og Ungdom? Neppe.

Avslutningsvis: Faktum er at fyren regnes som svært dyktig i sitt fagfelt og at han driver i fete lokaler bak slottet samt tjener 2-3 mill i året på det.

H

Hugh

Gjest
Bx skrev:
Det er i hvert fall på tide å revurdere pressestøtten til "botox-avisen" Dagbladet. Det står jo ikke nyheter i den avisen lenger.

Det er jo også slike aktører som gjør at Jan Thomas'ene blir så synlig i medeiebildet.
Hvorfor er JT mindre interessant enn fotballsparkere eller en eller annen halvdopet skiskytter?

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Det er jo selvsagt mange andre enn Jan Thomas som får ufortjent medieoppmerksomhet - veldig mange. Men hva er det egentlig fyren gjør som skaffer ham spalteplass og tvopptredener? Jeg har aldri hørt ham si noe som er det minste interessant eller originalt. Det er ingen av mediene som trekker fram noe han har gjort rent faglig, jeg vet at han driver en virksomhet, men selv om han hadde sit eget tv-program var det vanskelig å få noe innblikk i hva denne virksomheten dreide seg om. Eneste grunn til at han er kjendis er at han har en tilsynelatende glamorøs livvstil.

Det er forresten mulig at både JT og Paris er smarte, men de byr ikke på egen intelligens.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Hugh skrev:
Bx skrev:

Hvorfor er JT mindre interessant enn fotballsparkere eller en eller annen halvdopet skiskytter?
Godt spørsmål

JT er ihvertfall en hyggelig fyr om ikke annet. Kan ramse opp drøssevis med profilerte idrettstjerner som er mildt sagt uspiselige som personer.

Mvh

Botox-fotojournalisten.

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.413
Torget vurderinger
1
Nå hjelper det ikke å brife med dyre klær, hele mannen lyser vulgær, blir ikke stil av slikt.

Men rådgivingens hans er det verste, hemorroidekrem mot poser under øynene, ikke amme det gir hengebryster og putt litt botox i ansiktet så blir det ikke rynker, men du får mimikk som en dau pale. :p

Det er virkelig en moderne mann, han vet å sette fokus på de viktige tingene i livet

Jeg var sleivkjefta med tanke på botox og hjernen, men snakk om blinkskudd i blinde
http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.5293631

Mvh Roald

H

Hugh

Gjest
ErosLoveking skrev:
Hugh skrev:
Bx skrev:

Godt spørsmål

JT er ihvertfall en hyggelig fyr om ikke annet. Kan ramse opp drøssevis med profilerte idrettstjerner som er mildt sagt uspiselige som personer.

Mvh

Botox-fotojournalisten.
He, he; regner med du stilte i Dinner jacket..... Var hos skomaker Dagestad for et par uker siden. JT et al var der og filmet under det fjollete Top Model. Dagestad sa også at JT var utrolig hyggelig, omtenksom og omgjengelig.

H

Hugh

Gjest
Roald skrev:
Nå hjelper det ikke å brife med dyre klær, hele mannen lyser vulgær, blir ikke stil av slikt.

Men rådgivingens hans er det verste, hemorroidekrem mot poser under øynene, ikke amme det gir hengebryster og putt litt botox i ansiktet så blir det ikke rynker, men du får mimikk som en dau pale. :p

Det er virkelig en moderne mann, han vet å sette fokus på de viktige tingene i livet

Jeg var sleivkjefta med tanke på botox og hjernen, men snakk om blinkskudd i blinde
http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.5293631

Mvh Roald
Har ikke tenkt å prøve det, men tror mannen har rett.

Feite, rynkete jenter med hengepatter kan ikke bli toppmodell. Slik er det bare.

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
34
Lite interessant som skjer i verden på en søndagskveld? ::)

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Hugh skrev:
ErosLoveking skrev:
Hugh skrev:
Bx skrev:

Når var jeg ikke på akkurat denne tilstelningen

Godt spørsmål

Mvh

Botox-fotojournalisten.
He, he; regner med du stilte i Dinner jacket..... Var hos skomaker Dagestad for et par uker siden. JT et al var der og filmet under det fjollete Top Model. Dagestad sa også at JT var utrolig hyggelig, omtenksom og omgjengelig.
Nå skal det sies at jeg ikke var på det arrangementet der, men vil bare skyte inn noen ting til. Det Dagestad sier om JT, kan jeg ihvertfall støtte 100% om, for det er også mitt personlige inntrykk.

Når det gjelder kritikk av Dagbladet ikke har nyheter lengre, vel de største kritikkerne er de som ikke leser produktet. Har sagt det, før og sier det gjerne igjen. Ikke alltid like stolt over alt som står i Bladet, mang ting kunne vi gjort bedre, men vi bedriver heldigvis nyheter også.

Kostnadsmessig er JT-nyheter billige og produsere, mens sportsjournalistikk koster sinnsykt mye mer $$$ i sammenlikning. Hva tror dere norske media forbruker av kroner på dekningen av en gjennomsnitlig helg med rævva toppseriefotball. Tenk på hvor mye mer nyheter som kunne vært dekt og gjort for de kronene, men siden den superbevisste og nyhetshungrige medieforbrukeren er med å legge premissene så blir det dessverre sånn.

Skulle gjerne sett at det var langt mer nyheter jeg, men har forlengst innsett at det må være rom for en variert mix av stoff, skal hjulene holdes noenlunde igang. Trist men sant.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Et lite sidespor når jeg først er igang.

Ser ganske ofte på HFS (i og for seg andre fora også) at det yndes å omtale navngitte personer i veldig negative personkarakteristikka. Det på tross av at jeg mistenker 99,99% av tilfellene så har man aldri møtt vedkommende personlig.
What´s the point?

G

Gjestemedlem

Gjest
ErosLoveking skrev:
What´s the point?
En forgjeves streben etter å identifisere noen som en mener burde plasseres under en selv i den moralske hakkeorden? :-\

H

Hugh

Gjest
Det er klart man kan uttale seg basert på media, men det er skummelt. Jeg har selv trådd i den revesaksa flere ganger. Like ekkelt hver gang.

Ellers er det ofte at den grønne misunnelsedjevelen dukker opp når andre lykkes eller at lite kledelig skadefryd skinner i gjennom når andre misslykkes. Begge deler er like trist.

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.413
Torget vurderinger
1
Siden jeg startet denne tråden så er jeg vel forpliktet til å svare…..

Først JT kan sikkert være en kjernekar for alt jeg vet, men det spiller faktisk ingen rolle for mine uttalelser.

Han bruker media bevist og muligens media bruker han…. Anyway han fremstår med sine uttalelser og oppførsel i media med en dybde tilsvarende en sølepytt.

Han og mediene bidrar med å trekke samfunnet i en retning jeg ikke støtter, å skrive halvseriøse tråder er min lille motvekt.

Ellers støtter jeg den Dagbladansatte med fotball er overrepresenter og 90 målløse minutter er like moro som å se maling tørke

Mvh Roald

Topp Bunn