Dyr, jakt, våpen og fiske Booster vs Fly 1 - 0 :)

WayAhead

Æresmedlem
Ble medlem
27.12.2017
Innlegg
14.625
Antall liker
3.439
Sted
Sky No Limit....
Torget vurderinger
0
Den fordømte flua holdt på å gjøre meg gal - en av disse lydløse som har plaget meg i "lengre tid" ... eh.... jeg satte opp en slik UV sak som normalt gjør jobben men nei den hadde ikke tenk seg dit....

Krigen var i gang.. hvis jeg feks lå og slappet av på sofaen surret den rundt og forskjellige slagvåpen som feks sammenbrettet VG osv som jeg kastet etter den ved et par anledninger ble forsøkt - uten suXess.... faen tenkte jeg - luftpistol eller gevær - det funker ... men det har jeg jo ikke og det er uforholdsmessig dyrt vs 1 flue...

Hmm... det viste seg at om jeg hadde shorts på og lå på sofaen hadde den en tendens til å like å krabbe rundt på kneet..... hmmm.. kjøpte ikke jeg en slik .. i fjor en gang ... hente den.... Fluen kom omsider tilbake og begynte klatringen over kneet og ville møte øynene mine om litt... klar med sprayboksen og i det den rundet åskammen, kneet skjøt jeg .. hadde satt på plastrøret som fulgte med så våpnet var på en måte optimalisert....

Tror ikke jeg traff 100% men den rakk kun å fly en snau meter før den krasjet opp ned....


Ahh... helgen R reddit......



IMG_4648.jpg

 
Sist redigert:

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.138
Antall liker
9.457
Du burde ha prøvd en annen avis enn VG, ubrukelig til det meste. Dessuten er det bedre å slå med en sammenbrettet avis enn å hive den etter uvesenet. "Skyte" fluer med Permetrin er vel litt som å skyte spurv med kanon? Massakrere vepsebol er den derimot utmerket egnet til.
 
Topp Bunn