Dette er en spennende høyttaler jeg har hørt litt på, og den finnes på Audioaktøren i Horten for demo. Denne modellen heter Genuin FS3.
Vedlegg
-
64.1 KB Visninger: 518
|
låter fint den!AB1 skrev:Dette er en spennende høyttaler jeg har hørt litt på, og den finnes på Audioaktøren i Horten for demo. Denne modellen heter Genuin FS3.
Horn driveren er visstnok deres egen utviklede med titan membran.Burnt_Island skrev:Janly: vet du hvilken horndriver FS 1 bruker?
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,63363.0.htmljokris skrev:synes både fs 3 og fun20 ser spennende ut, mere inntrykk og info please
EAR 869 og Aspara HL6 funker særdeles godt sammen, tiltross for sine beskjedne 15W spiller det godt på lavt volumjokris skrev:Ahhhh, takker HCS , da spørges det iom at jeg er bitt av EAR basillen her![]()
Høres ut som em mismatch det der, fikk en stund med 869 på ett par Avantgarde Duo G2 og det var meget bra, ingen skarpe/tynne topper der ;D ..HCS skrev:EAR 869 hadde full kontroll på F3. Men lyden ble litt spiss i toppen med EAR. Kan og skyldes innspillingstiden på høytalerne. Men EAR var ikke rett i mine ører på F3, ble for hifi-sh... Det beste er å teste selv , i eget rom som alltid, men kjente komponenter...
snakket med terje nå og 861 som jeg har på lån nå skal være en veldig god match, skal i tenkeboksen nå og eventuellt låne det ht om ett par uker, jeg vurderer jo sterkt å kjøpe ear 509 blokker, har veldig lyst på de , men vet ikke hvordan de vil spille på blumenhoferne , ikke lett det her med å sette sammen de produktene man har mest lyst på, ingen garanti what soever at de passer ihopHCS skrev:EAR 869 hadde full kontroll på F3. Men lyden ble litt spiss i toppen med EAR. Kan og skyldes innspillingstiden på høytalerne. Men EAR var ikke rett i mine ører på F3, ble for hifi-sh... Det beste er å teste selv , i eget rom som alltid, men kjente komponenter...