Alt jeg deler rundt utvikling, målinger og designfilosofi er bare en del av historien. Resten skrives så klart av folka som lever med høyttalerne våre hver dag! Jeg har derfor bestemt meg for å lage en seksjon på nettsidene våre hvor noen utvalgte musikkentusiaster deler deres opplevelse med Sigberg Audio.
Og de to første ut er naturligvis ingen ringere enn @ragwo og @hvego her på sentralen!
Begge har ikke bare ett men TO Sigberg Audio systemer!
I januar kommer det to slike artikler til, trolig en fra Italia og en fra Tyskland slik at vi også får litt internasjonalt tilskudd. 
Artikkelen til Ragnar finner du her:
www.sigbergaudio.com
Og Håkon sin her:
www.sigbergaudio.com
Og de to første ut er naturligvis ingen ringere enn @ragwo og @hvego her på sentralen!
Artikkelen til Ragnar finner du her:
North Of The Arctic Circle
Please introduce yourself to our readers My name is Ragnar, and I live in Bodø, Norway. I am a former live sound engineer, now an intensive care nurse, with a lifelong interest in music and hi-fi. Music is a constant presence in my daily life, whether I’m doing chores at home or relaxing. But...
www.sigbergaudio.com
Og Håkon sin her:
The Singing Mountain Guide
Please introduce yourself to our readers My name is Håkon. I am a former singer and actor who now works as a mountain guide. I live in Molde, home to the Jazz Festival and beautiful views. Like most people here, I live in a wooden house with a south-facing view. My interest in sound began when I...
www.sigbergaudio.com
Vedlegg
-
268.4 KB Visninger: 420
Sist redigert: