Black Debbath - Ti år mot alt som er kult

J

J.J

Gjest
I og med at jeg digger masse av den tunge blues-rocken som Black Debbath utgir så kjøpte jeg den vinylen.... altså : "The best of" .... masse kule låter .. men det fulgte med en liten lapp ... der sto det ....

Hei ! Skal si du er litt av en raring som har gått hen og kjøpt vinylutgaven av Black Debbaths Beste (enda du sikkert vet at lydkvaliteten er bedre på CD`er). Riktig nok er coveret mye kulere på plater, men utover det er det ikke mye å skryte av. På mange måter uhensiktsmessig. Kan ikke bruke den i bilen for eksempel. Ikke er den funnet opp noen funksjonsable, portable platespillere heller, som gjør at du kan få lyttet på den deilige tungrock-musikken når du er på farten(joggetur, busstur, fjelltur, bærtur,liggetur). Derfor vil vi nå komme med et generøst tilbud til deg : Har du hørt om en som heter JESUS? Neida! Vi tilbyr deg å laste ned låtene i mp3-format, helt gratis. Dette som plaster på såret siden du var så uheldig å å ende opp med LP versjonen. Kanskje fikk du den i gave av en eldre slektning som ikke har fått med seg at teknologien er kommet et skritt lengre enn 80-tallet?

Hvem vet ?

Hehe.... :p ihvertfall er det en kul skive ... om en liker ditto musikk med ironi og humor .....

.Marcus

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2007
Antall liker
126
Jeg var på 10-års konserten i Stavanger, DET var kult det 8)

J

J.J

Gjest
Tviler ikke ... ;D Har sett dem .. Ref: ..Bare Egil og .. men ... alt i alt dem fleste av Duplex.....

Så Hurra Torpedo senest i sommer på Slottfjellfestivalen ..... Debbath .. så jeg oxo sist på fjellet .... ;D ;D ;D

Topp Bunn