Bil, båt og motorsykkel Bilvalg og partitilhørighet

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.651
Allerede overskriften på den artikkelen viser at jeg ikke er dansk.

Pommeroy

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2012
Antall liker
353
Skummet raskt gjennom artikkelen.
Fant ikke Tesla.
Noen som vet hva Teslaeierne stemmer? :rolleyes:

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.897
Torget vurderinger
0
Både den danske og den norske artikkelen var helt bak mål!!

Larson

Æresmedlem
Ble medlem
25.01.2014
Antall liker
4.217
Ja, sånn blir det jo når man tar ikke-signifikante tall og bruker det som grunnlag. Alt som er igjen er fordommer som blir bekreftet.

G

Gjestemedlem

Gjest
Statistikken forteller bare noe om sannsynlighet og korrelasjoner, ikke at alle med den og den bilen tilhører det og det partiet. Kun at det er mer eller mindre sannsynlig og at det f.eks. er flere høyrevelgere blant Mercedeseiere enn citroeneienere.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.897
Torget vurderinger
0
Tsk... det sier seg selv at når du kjører Lada er du langt ut i morgenrøden.
Nei, selv ikke det. Hadde en kjenning i trondheim som kjørte Lada. Han var utpreget blå politisk og brukte som argument for bilvalget at "dette stålet bygger de ikke panservog av!"

Motivasjon for bilvalg kan være så mangt. Og bilinteresse er ingen god indikator på politisk tilhørighet.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.897
Torget vurderinger
0
Jada, MDG. Blir så vanskelig når forkortelser har mer enn to bokstaver.
Skal vi holde oss til den første versjonen så må det bli My GoD
Det er riktig Pinky, la ignorantene få rusle gjennom livet som uvitende fjols!

God smak når det gjelder engelsk bil kan ikke læres, det må man være født med! :D

• Liker
Reaksjoner: JCP

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.061
Jeg må si jeg savnet det noble, britiske sportsbilmerket Leyland på oversikten. (Jada, Spiten er registrert som Leyland.)

Z

Zomby_Woof

Gjest
Og bilinteresse er ingen god indikator på politisk tilhørighet.
Synes det passer godt på meg. Jeg er ikke spesielt bilinteressert, reiser gjerne kollektivt, eller går, eller aller helst sykler, :)og politisk er jeg over alt, men hører ingen steder til.

:)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.897
Torget vurderinger
0
Synes det passer godt på meg. Jeg er ikke spesielt bilinteressert, reiser gjerne kollektivt, eller går, eller aller helst sykler, :)og politisk er jeg over alt, men hører ingen steder til.

Altså en som ikke gidder å være interessert i bil!? Homofil?? ( Nei den blir for platt, selv som vits!! ) Men latSAAB?? ( Nei alt for gammel og utbrukt! )

Da må konklusjonen bare være at du er en lat slask eller Slubbert! Men Slubbert er jo opptatt av, ja nettopp, Slubbert. Da gjenstår bare Slask! Men den er jo ikke helt dekkende den heller. Hmmm, du får nok fortsette å være Zomby da! HFS's egen Walking Dead!;)

Larson

Æresmedlem
Ble medlem
25.01.2014
Antall liker
4.217
For enkelte er bil et transportmiddel, noe man bruker for å komme fra A til B, på lik linje som sykkel, buss, båt, fly.

januscp

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2012
Antall liker
377
Torget vurderinger
10
For enkelte er bil et transportmiddel, noe man bruker for å komme fra A til B, på lik linje som sykkel, buss, båt, fly.

Ja desverre har du rett, bare synd at denne gruppen mennesker ikke holder seg til sykkel, buss, båt, fly, tog osv.....;)

Z

Zomby_Woof

Gjest

Altså en som ikke gidder å være interessert i bil!? Homofil?? ( Nei den blir for platt, selv som vits!! ) Men latSAAB?? ( Nei alt for gammel og utbrukt! )

Da må konklusjonen bare være at du er en lat slask eller Slubbert! Men Slubbert er jo opptatt av, ja nettopp, Slubbert. Da gjenstår bare Slask! Men den er jo ikke helt dekkende den heller. Hmmm, du får nok fortsette å være Zomby da! HFS's egen Walking Dead!;)

Jeg definerer sportsbil som 'motorisert kjøretøy hvor en sykkel kan legges i bagasjerommet med hjulene montert'. :)

Topp Bunn