G
Gjestemedlem
Gjest
Noen som har noen gode tips om billig overnatting for ett døgn i Drammen? Nattoget hadde fulle sovevogner og jeg er ikke helt lysten på å sove på en sitteplass.
|
Hvorfor Drammen?Gjestemedlem skrev:Noen som har noen gode tips om billig overnatting for ett døgn i Drammen? Nattoget hadde fulle sovevogner og jeg er ikke helt lysten på å sove på en sitteplass.
Må være der neste morgen. Noen foredrag jeg skal overvære på en plass som heter Papirbredden.ErosLoveking skrev:Hvorfor Drammen?
Onsdag 18. til neste morgen.Terka skrev:Når er det du trenger overnatting i Drammen?
Nuvel. Ved å finne frem globus, forstørrelsesglass og NSBtabell finner jeg at det ikke er uoverkommelige distanser fra Oslo selv på en torsdags morgen. Fant en grei side her så da ordner det seg.ErosLoveking skrev:Kan ikke annet enn å spørre igjen,hvorfor Drammen?
Ordinær pris for opphold i brakkerigg (2000 standard) ligger vel normalt på en 6-800 kroner døgnet mener jeg.jowil skrev:Jeg bor i alle fall billig på brakkeriggen vår i Drammen (3 kroner døgnet).![]()
Javel. Jeg mener bestemt at prisen på tre kroner får være nok. Men den forutsetter signering av arbeidsavtale.Anonym skrev:Ordinær pris for opphold i brakkerigg (2000 standard) ligger vel normalt på en 6-800 kroner døgnet mener jeg.jowil skrev:Jeg bor i alle fall billig på brakkeriggen vår i Drammen (3 kroner døgnet).![]()
Brakkeriggen jeg av og til oppholder meg på har en døgnpris på 800 kroner.