Alt til hus og bolig Billig dusjkabinett?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Arrghhh!! Dusjkabinettet mitt er i ferd med å gi opp, bunnplata har begynt å sprekke.

Jeg har en 'hemmelig' plan om å totalrenovere badet om ikke så jævlig mange år, og har ikke lyst til å øse ut penger på et dusjkabinett som antageligvis blir kastet ut om relativt kort tid. Jeg har et på 70x90 og ikke plass til større fordi det er, ehmm..., tenkt kort under planleggingen av forrige oppussing.

Noen tips?

C

Cyber

Gjest
Jeg har nylig renovert mitt bad og kopler til vann i morgen. Forrige eier planla heller ikke godt og jeg fikk ikke inn mer enn 70 x 90. Jeg så først på Ifø Next NKH, men da jeg skulle bestille sa damen jeg snakket med (og kjenner litt) at det var dårlig. De anbefalte i stedet Alterna Primeo til ca halve prisen. Monterte det selv på en time. Pent og helt topp til vårt bruk. Du kjenner det ikke koster 30 000,- men jeg er fornøyd så langt ihvertfall... Så får vi se når jeg har dusjet der.

Koster ca 5000,-.

http://www.bad.no/produkter/dusj12/...a-primeo-dusjkabinett-70x90-hvit-klart-glass/

Sist redigert av en moderator:
Z

Zomby_Woof

Gjest
Fant et på megaflis til 3995,- ikke så ille, men det kunne fortsatt vært billigere. Finn.no er sjekket, men genererer stort sett nye produkter til for høye priser.

Sist redigert av en moderator:
Z

Zomby_Woof

Gjest
Hyggelig at du fikk sagt det, TT.

Uansett, jeg har innlagt vann, blandebatteriet er helt, og i det hele tatt. Greia er ganske enkelt at jeg nok kommer til å totalrenovere badet om ikke lenge. Da kommer jeg sikkert ti lå gå for 90x90. Hver krone som er brukt på midlertidige løsninger blir sure penger når det kastes på dynga eller gis bort via finn.no.

V

vinyl-jønki

Gjest
Vet ikke hvor du holder til men hva med smart club? De har en del billige ting.

Topp Bunn