- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
High voltage rock and roll
Takk for din tålmodighet. Nå er det utsolgt.
|
Grattis!mls skrev:Juhuu!! Fikk billetter! ;D
Satan, ass! Var på posten å skulle kjøpe kl 09:00, men eg måtte visst ha reservert først. .. Aghh. Har hengt på telefon og nett siden uten å lykkes... :'(BT skrev:High voltage rock and roll
Pågangen var visstnok det dobbelte av Springsteen nå.Bartesam skrev:Fikk tak i to billetter. Sitteplasser.Er håpløst at serveren går ned på den måten. I Sverige solgte de ut på 11 minutter. Har selv ikke tid til å sitte foran skjermen hele tiden til kjøpet er i boks. Er for dårlig dette med Billettsentralen. Bør ha kapasietet for slike topper. Skjedde det samme på Springsteen og Metallica også. Der fikk jeg ikke billett![]()
Fikk kjæresten til å bestille. Logget seg på før 9.00, og fikk billettene 10.25. Siden de solgte ut i Sverige på så kort tid, så må de ha noen helt andre servere enn Billettsentralen. Tiden en bruker på å kjøpe billetter bør jo gå unna på under 10 min.BT skrev:Pågangen var visstnok det dobbelte av Springsteen nå.Bartesam skrev:Fikk tak i to billetter. Sitteplasser.Er håpløst at serveren går ned på den måten. I Sverige solgte de ut på 11 minutter. Har selv ikke tid til å sitte foran skjermen hele tiden til kjøpet er i boks. Er for dårlig dette med Billettsentralen. Bør ha kapasietet for slike topper. Skjedde det samme på Springsteen og Metallica også. Der fikk jeg ikke billett![]()