Sport, sykkel og trening Billetter til Premier League

MML

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.02.2010
Antall liker
2.557
Torget vurderinger
1
Skal til London og hadde tenkt meg å få med meg en fotballkamp. Arsenal vs Stoke 2. feb er vel det mest aktuelle. Spørsmålet er hvordan få tak i billetter? Det meste jeg finner selges med reise og hotell. Jeg skal kun ha billetter. Noen med praktisk erfaring..?

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
800
Torget vurderinger
5
Meld deg inn i supporterklubben, den norske, til Arsenal og søk om billetter. Skal du melde deg inn i den engelske fanklubben så vær obs på at det er ulike grader av medlemskap som sølg, gull, vip osv. Noe har med medlemspris å gjøre, mens noe har med antall år medlem ol. Jo høyere i rang jo større fortrinn til billetter osv.

Det er vanskelig å få tak i billetter til de store lagene i billettluka på stadion, selv når de møter mindre klubber. Storoppgjør er bare å glemme.
Det kan nok hjelpe noe at det er i februar da innspurten ikke er i gang ennå og Emirates er en stor stadion, men det kan være vanskelig uansett.
Lykke til.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Hvis du skal bo på et rimelig "anstendig" hotell så kan du kontakte Consiergen og spørre om han kan hjelpe deg.

MML

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.02.2010
Antall liker
2.557
Torget vurderinger
1
Hotellet er ikke så rimelig og jeg går derfor ut at det er anstendig... ;-) Allikevel hadde det vært fint å ha dette i boks slik at alt var klart før kampdag. Her kan jeg feks bestille billetter til 1600 kr Søkeresultat - LondonFotball.no. Noen erfaring med slike sider? Det var flere ukers ventetid for å bli medlemmer av den norske supporterklubben til Arsenal, så det er utelukket.

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Det vil forbause meg sterkt om du ikke får billetter ved å gå litt utenfor stadion før kampen. Var nettopp på Anfield og Old Toilet og det var flust av biletter å få tak i. Med litt is i magen mot kampstart koster de nok ikke all verden heller.

Topp Bunn