biit.no

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.165
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
http://biit.no/

Her var det oversiktlig og greit å handle cd/vinyl.

Noen med 1.stehåndserfaring? Frakten ser overkommelig ut også. Den blir automatisk regnet ut når man plasserer varer i handlekurven.

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
34
Eh, hva er vitsen?

Hvis jeg skal handle hos amazon så går jeg direkte til amazon.co.uk/com.

halux

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.10.2007
Antall liker
5
Forsåvidt enig med Tubesnake her, men det ser jo ut som om det er en meget gunstig kurs som blir brukt hos biit.no. Gjorde bare noen få prøver, men det ser ut som om kursen er ca 1£ = 7,70 Nkr, og det er jo meget gunstig. GBP stod i ca 9,05 kr sist jeg sjekket.

En aldri så liten valutagevinst å hente her med andre ord. ;)

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Halux skrev:
Forsåvidt enig med Tubesnake her, men det ser jo ut som om det er en meget gunstig kurs som blir brukt hos biit.no. Gjorde bare noen få prøver, men det ser ut som om kursen er ca 1£ = 7,70 Nkr, og det er jo meget gunstig. GBP stod i ca 9,05 kr sist jeg sjekket.

De trekker fra 16.9% engelsk moms, og 7,70 + 16.9%= 9 kroner cirka blank.

halux

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.10.2007
Antall liker
5
totte skrev:
Halux skrev:

De trekker fra 16.9% engelsk moms, og 7,70 + 16.9%= 9 kroner cirka blank.
Akkurat ja, det tenkte jeg ikke på i farta, det der med fratrekk av engelsk mva har jo vært belyst i en annen tråd her for en tid tilbake.. :-[

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Halux skrev:
Akkurat ja, det tenkte jeg ikke på i farta, det der med fratrekk av engelsk mva har jo vært belyst i en annen tråd her for en tid tilbake.. :-[
I den tråden var det jeg som trodde jeg fikk rabatt på Amazon.co.uk. Det er for gjort. ;D

halux

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.10.2007
Antall liker
5
totte skrev:
Halux skrev:
I den tråden var det jeg som trodde jeg fikk rabatt på Amazon.co.uk. Det er for gjort. ;D
Og jeg som trodde jeg hadde funnet en plass å handle billigere musikk på ;D

Vel, da er vi like langt igjen :D

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Akkurat som rett fra amazon.co.uk: først trekkes engelsk mva fra. Dersom prisen da havner under 200,- er det momsfritt, hvisk ikke er det +25%.

Topp Bunn